ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Παπουτσάνης»: Θυγατρική στην Πολωνία

«Παπουτσάνης»: Θυγατρική στην Πολωνία

Τη Ρωσία μέσω… Πολωνίας «βλέπει» η «Παπουτσάνης», η οποία χθες ανακοίνωσε την ίδρυση θυγατρικής εταιρείας στην Πολωνία με αντικείμενο την εμπορία των προϊόντων της ελληνικής βιομηχανίας. Μέσα από αυτή την κίνηση η «Παπουτσάνης» επιθυμεί να εισέλθει κατ’ αρχάς στην πολωνική αγορά, με απώτερο όμως στόχο την πολύ μεγαλύτερη αγορά της Ρωσίας και των λοιπών πρώην σοβιετικών δημοκρατιών.

Η θυγατρική εταιρεία στην Πολωνία θα έχει την επωνυμία Papoutsanis Sp. zo.o., θα εδρεύει στη Βαρσοβία και μέτοχοί της θα είναι η «Παπουτσάνης» ΑΒΕΕ και η πολωνική σαπωνοποιία Betasoap Sp. zo.o. με ποσοστό 50% έκαστη. Πρόκειται στην ουσία για τη δημιουργία κοινοπρακτικού σχήματος, όπως είχε αναφέρει σε σχετικό ρεπορτάζ της η «Κ» στο φύλλο της 15ης Μαρτίου 2019. Αντικείμενο της κοινοπραξίας θα είναι η εμπορία των προϊόντων της «Παπουτσάνης» στην αγορά της Πολωνίας. Προτεραιότητα θα δοθεί στην προώθηση των επώνυμων καλλυντικών προϊόντων περιποίησης σώματος και μαλλιών OLIVIA στην πολωνική αγορά λιανικής πώλησης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αγορά καλλυντικών της Πολωνίας εκτιμάται σε περίπου 1,5 δισ. ευρώ και οι ρυθμοί ανάπτυξής της κυμαίνονται από 5% έως 7% ετησίως.

Η Betasoap είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής σαπουνιού σε μπάρες στην Ευρώπη και ο μεγαλύτερος προμηθευτής σαπουνιού ιδιωτικής ετικέτας στην Κεντρική Ευρώπη. Ιδρύθηκε το 1991 και αναπτύσσεται σταθερά τα τελευταία 20 χρόνια, ενώ το 50% των πωλήσεών της προέρχονται από εξαγωγές προϊόντων της σε περισσότερες από 60 χώρες.

«Είμαστε χαρούμενοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την Betasoap, μια εξωστρεφή ευρωπαϊκή σαπωνοποιία, με την οποία μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες για την παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων στους καταναλωτές. Η ίδρυση της νέας εταιρείας αποτελεί ορόσημο για την “Παπουτσάνης” και ανοίγει νέους δρόμους για την παραγωγή μας στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές της Ανατολικής Ευρώπης. Φιλοδοξούμε, έτσι, να ενισχύσουμε περαιτέρω το εξαγωγικό αποτύπωμα της “Παπουτσάνης” και να επεκτείνουμε την παρουσία των εμπορικών σημάτων και των διεθνώς ανταγωνιστικών προϊόντων της εταιρείας μας σε νέες αγορές, με μακροπρόθεσμο ορίζοντα», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μ. Παναγής.