ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Visa και Crowdpolicy καινοτομούν με νέες λύσεις πληρωμών

Visa και Crowdpolicy καινοτομούν με νέες λύσεις πληρωμών

Το πρωτοποριακό Visa Innovation Program έρχεται να διαμορφώσει το μέλλον του ψηφιακού εμπορίου στην Ελλάδα.

Visa και καινοτομία πηγαίνουν μαζί! Το Visa Innovation Program προωθεί νέους τρόπους πληρωμών και εμπλουτίζει την εμπειρία του ψηφιακού εμπορίου για τους Έλληνες καταναλωτές και εμπόρους, μέσα από την άμεση συνεργασία με την ελληνική startup και fintech κοινότητα. Visa και Crowdpolicy συμπράττουν σε ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα, που επικεντρώνεται στην αλλαγή της συμπεριφοράς στις πληρωμές από μετρητά σε χρήση καρτών, μέσα από τέσσερις βασικούς πυλώνες: τις ημερήσιες δαπάνες των Ελλήνων καταναλωτών, τα έσοδα από τον τουρισμό, τις μετακινήσεις, καθώς και συναλλαγές προς καταναλωτή (G2C), καταναλωτή προς Δημόσιο (C2G), επιχείρησης προς επιχείρηση (B2B) και Peer to Peer (P2P).

Στο πλαίσιο του Visa Innovation Program, τα fintechs και οι επιχειρηματικοί συνεργάτες της Visa δουλεύουν μαζί με στόχο την ανάπτυξη ψηφιακών πληρωμών και συναλλαγών, με τη σταθερή υποστήριξη της εταιρείας τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy. Η αρχή έγινε τον Ιούλιο της προηγούμενης χρονιάς με το Fintech Summet Meetup στο The Impact Hub Athens. Τον Οκτώβριο του 2019 ξεκίνησε ο πρώτος κύκλος του προγράμματος, ο οποίος ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2020. Πραγματοποιήθηκαν πάνω από 100 ώρες mentoring των εταιρειών που επιλέχθηκαν με υψηλόβαθμα στελέχη των Alpha Bank, Attica bank, Eurobank, Εθνική Τράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς, Visa και Crowdpolicy, καθώς επίσης Designsprints για προσδιορισμό των εφαρμογών (PoCs) και 4 σχετικά events με πάνω από 250 συμμετέχοντες, ενώ ξεκίνησε και η υλοποίηση 4 πιλοτικών εφαρμογών-συνεργασιών με τις τράπεζες και τη Visa. Συμμετείχαν οι εξής εταιρείες:

•    Bubblz (πλατφόρμα επιβράβευσης για τις φωτογραφίες που ανεβάζει κανείς στα social media)
•    Do it for me (πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για επαγγελματίες παροχείς υπηρεσιών)
•    Ferryhopper (πλατφόρμα online κρατήσεων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων)
•    Linked Business (πάροχος λύσεων μάρκετινγκ που συνδυάζουν ανοιχτά με επιχειρηματικά δεδομένα)
•    Orderstate (πλατφόρμα που επιτρέπει την εύκολη παρακολούθηση των αποστολών για σύνθετες παραγγελίες B2B και συνεργασία μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών)
•    Stoferno (πλατφόρμα παράδοσης οn demand για παραγγελία προϊόντων από τοπικά καταστήματα).

Για την επιλογή των εταιρειών του δεύτερου κύκλου του προγράμματος, διοργανώθηκε online selection day για την Ελλάδα και την Κύπρο στις 10 Απριλίου 2020. Στόχος αυτού του κύκλου είναι η περαιτέρω επέκταση του Visa Innovation Program και η επιτάχυνση της ανάπτυξης Proof of Concepts (PoCs) μεταξύ των νεοφυών επιχειρήσεων και των τραπεζών που συμμετέχουν. Οι έξι εταιρείες που επιλέχθηκαν έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα συμβούλων, mentors, coaches και του δικτύου της Visa, λαμβάνοντας παράλληλα υποστήριξη για την ανάπτυξη των επιχειρηματικών τους δράσεων και σε άλλους τομείς. Ενθαρρύνονται επίσης να ακολουθήσουν μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και τις ανάγκες της αγοράς.

Πρόκειται για ώριμες startups και fintechs, που υποστηρίζουν την καινοτομία με τις πρωτοβουλίες, τα προϊόντα αλλά και τον ίδιο τον επιχειρηματικό πυρήνα τους:

•    Giving Streets (εφαρμογή smartphone που μέσω τεχνολογίας αιχμής, επιτρέπει άμεσες, μη εγχρήματες δωρεές σε άστεγους, street artists ή φιλανθρωπικά ιδρύματα και εξαργύρωση των χρημάτων που έχουν συγκεντρώσει για αγορά αγαθών ή υπηρεσιών σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις).
•    Quadible (πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης που βοηθά τράπεζες να μειώσουν τα κόστη τους και να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών τους).
•    i-Spiral (πάροχος λογισμικού ρυθμιστικής τεχνολογίας που παρέχει λύσεις Onboarding, AML, KYC, Risk και Compliance τελευταίας τεχνολογίας).
•    Plum (οικονομικός βοηθός τεχνητής νοημοσύνης που ενισχύει το τραπεζικό υπόλοιπο των χρηστών του, αναλύοντας το εισόδημα και τις δαπάνες τους και προσφέροντας επενδυτικές επιλογές).
•    SquareDev (πάροχος προγνωστικών λύσεων ανάλυσης για την οικοδόμηση νέων σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ δανειστών και δανειοληπτών, μέσα από τη χρήση της επιστήμης δεδομένων με το Open banking).
•    Simply (έξυπνο σύστημα εμπορικής και οικονομικής διαχείρισης για καταστήματα λιανικής).