ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κεφάλαια 2,6 εκατ. εξασφάλισε η νεοφυής εταιρεία Ferryhopper

Κεφάλαια 2,6 εκατ. εξασφάλισε η νεοφυής εταιρεία Ferryhopper

Ενώ ο κλάδος του τουρισμού βάλλεται από την επέλαση της πανδημίας, με πλήθος μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων να πλήττεται μετά την άρση του lockdown, η νεοφυής εταιρεία Ferryhopper άντλησε 2,6 εκατ. ευρώ στοχεύοντας να επεκταθεί στην Ευρώπη και να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας. Πριν από περίπου μία εβδομάδα ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος χρηματοδότησης της εταιρείας, στον οποίο συμμετείχαν το βουλγαρικό fund LAUNCHub Ventures ως κύριος επενδυτής, το εγχώριο επενδυτικό κεφάλαιο Metavallon VC, η εταιρεία easyGroup του σερ Στέλιου Χατζηιωάννου και άλλοι ιδιώτες επενδυτές. Οι τελευταίοι (Metavallon VC, easyGroup) συμμετείχαν και στον προηγούμενο γύρο χρηματοδότησης (600.000 ευρώ), παρέχοντας εκ νέου στήριξη στην εταιρεία.

«Αυτός ο γύρος χρηματοδότησης θα μας βοηθήσει να υλοποιήσουμε τους στόχους μας. Η εδραίωση στην ελληνική αγορά, η επέκταση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και η συνεχής ανάπτυξη νέων προϊόντων και τεχνολογιών παραμένουν προτεραιότητες για εμάς», αναφέρει στην «Κ» ο συνιδρυτής και CEO της εταιρείας Χρήστος Σπαθαράκης, τονίζοντας ότι από 37 άτομα που είναι σήμερα η ομάδα, στόχος είναι να αυξηθούν σε 50 έως το τέλος του 2020.

«Θέλουμε να μεγαλώσουμε την ομάδα μας, να ενισχύσουμε την παρουσία μας στην Ισπανία, στην Ιταλία και στην υπόλοιπη Μεσόγειο όπου έχουμε ήδη παρουσία και να επεκταθούμε και στην υπόλοιπη Ευρώπη». Μιλώντας για τη χρηματοδότηση το LAUNCHub Ventures εκφράζει ικανοποίηση για την επένδυση τονίζοντας ότι «μέχρι στιγμής η εταιρεία έχει σημειώσει εντυπωσιακά αποτελέσματα χωρίς να έχει συγκεντρώσει πολλά κεφάλαια. Αυτό, κατά τη γνώμη μας, προέρχεται από τη μεγάλη έμφαση που έδωσε η ομάδα στους πελάτες αλλά και από την εξαιρετική πλατφόρμα που έχει αναπτύξει».

Η Ferryhopper δραστηριοποιείται από το 2017 στον κλάδο του traveltech φιλοδοξώντας να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Πέρα από την κράτηση εισιτηρίων για απευθείας προορισμούς, η πλατφόρμα της εταιρείας είναι και η μοναδική που δίνει τη δυνατότητα συνδυασμού δρομολογίων για νησιά που δεν έχουν απευθείας ακτοπλοϊκή διασύνδεση. Μέσω της πλατφόρμας η Ferryhopper έχει πουλήσει 800.000 εισιτήρια εξυπηρετώντας πάνω από 300 προορισμούς σε όλη τη Μεσόγειο, ενώ το 2019, σε συνεργασία με την easyGroup, λάνσαρε την υπηρεσία easyFerry. «Σε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο για τις ταξιδιωτικές εταιρείες διεθνώς, συνεχίζω να επενδύω σε μια εταιρεία λογισμικού με στοχευμένη παρουσία, έτοιμη να αξιοποιήσει στον μέγιστο βαθμό την επιστροφή στην ταξιδιωτική κανονικότητα», αναφέρει στην «Κ» ο ιδρυτής και πρόεδρος της easyGroup, σερ Στέλιος Χατζηιωάννου, προσθέτοντας ότι «η easyFerry.com, μέλος της οικογένειας easy στην Ελλάδα, με την ενίσχυση του Ferryhopper θα γίνει η πρώτη επιλογή για τους ταξιδιώτες που αναζητούν τις καλύτερες επιλογές για ακτοπλοϊκά εισιτήρια, εντός και εκτός Ελλάδας.

«Οσοι προσπαθούν να καταλάβουν πώς διαμορφώνονται τα νέα δρομολόγια στη μετά COVID εποχή και παράλληλα αναζητούν τις καλύτερες τιμές εισιτηρίων, θα εμπιστευτούν την easyFerry.com. Καθώς ένα μεγάλο μέρος της αγοράς αφορά πλέον τις εγχώριες ακτοπλοϊκές διαδρομές προς τα ελληνικά νησιά, οι κρατήσεις μας θα ανακάμψουν ταχύτερα από ό,τι οι διεθνείς ταξιδιωτικές επιλογές».

Οι δύο μήνες του lockdown δεν άφησαν ανεπηρέαστη τη Ferryhopper. «Μιλάμε για πτώση του τζίρου πάνω από 90% και ένα μαζικό κύμα ακυρώσεων και επιστροφών χρημάτων. Ωστόσο, από τα μέσα Μαΐου είδαμε αλματώδη αύξηση της κίνησης, γεγονός που δείχνει πως η φετινή σεζόν δεν θα είναι χαμένη. Η επισκεψιμότητα των χρηστών κινείται σε υψηλότερα επίπεδα από πέρυσι, ενώ οι κρατήσεις είναι πλέον στο 70%-80% σε σχέση με το 2019», αναφέρει ο κ. Σπαθαράκης.

«Mετά την πρώτη μας επένδυση τον Μάρτιο του 2019, η Ferryhopper πραγματοποίησε εξαιρετικές επιδόσεις τετραπλασιάζοντας τα έσοδά της το 2019, ενώ η τάση του πρώτου τριμήνου του 2020 έδειχνε νέο διπλασιασμό», επισημαίνουν στην «Κ» από το Metavallon VC.