ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΣΥΝΤΟΜΑ

Στο Βέλγιο η Κορρές

Στη συνοικία Grand Sablon των Βρυξελλών, στον πεζόδρομο Rue de Roleebeek, βρήκε θέση το πρώτο κατάστημα Κορρές του Βελγίου, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Το νέο σημείο πώλησης προστίθεται στο σύνολο των 250 της βέλγικης αγοράς, με το δίκτυο των φαρμακείων να καταλαμβάνει την πλειονότητα. Η εισηγμένη ταξιδεύει τα ελληνικά βότανα σε 30 χώρες διεθνώς με παρουσία σε περισσότερα από 11.000 σημεία πώλησης, συμπεριλαμβανομένων και των 6.500 ελληνικών φαρμακείων.

ΕΛΓΕΚΑ

Η ΕΛΓΕΚΑ ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι μεταβίβασε το ποσοστό συμμετοχής της (99,47% περίπου) στην εταιρεία «Medihelm Φαρμακαποθήκη», η οποία δραστηριοποιείται στον φαρμακευτικό κλάδο. Η εν λόγω επιχειρηματική κίνηση συντελείται σε πλήρη συνέπεια με την ήδη ανακοινωθείσα στρατηγική απεμπλοκής του ομίλου από την εν λόγω δραστηριότητα.

Πλαστικά Θράκης

Πτώση 42,1% στα κέρδη εννεαμήνου παρουσίασαν τα Πλαστικά Θράκης. Ειδικότερα, τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη του ομίλου υποχώρησαν στα 4,2 εκατ. ευρώ το φετινό εννεάμηνο από 7,3 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2012, ενώ ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε 0,2% υψηλότερα στα 204,4 εκατ. ευρώ.

Κυριακίδης

Στο επίπεδο των 5,09 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά κέρδη του ομίλου Κυριακίδης Μάρμαρα στο εννεάμηνο του 2013, αυξημένα κατά 63,75%, με τον κύκλο εργασιών να φτάνει τα 28,13 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 5,95%.

ΕΛΒΑΛ

Η Ελβάλ το εννεάμηνο του 2013 εμφάνισε ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ύψους 2 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 17,5 εκατ. ευρώ του περσινού εννεαμήνου, λόγω αύξησης των φόρων που προήλθε από τον επαναϋπολογισμό της αναβαλλόμενης φορολογίας συνέπεια της αύξησης του φορολογικού συντελεστή από το 20% στο 26%, και που επιβάρυνε, εφάπαξ και εξ ολοκλήρου, τα αποτελέσματα του εννεαμήνου.

Καλώδια

Ο κύκλος εργασιών του ομίλου Ελληνικά Καλώδια ανήλθε σε 271 εκατ. ευρώ τους πρώτους εννέα μήνες του 2013, μειωμένος κατά 18% έναντι του 2012 (331 εκατ. ευρώ), αποτέλεσμα της μειωμένης ζήτησης σε βασικές αγορές της Ευρωπαϊκής Ενωσης, οι οποίες επηρεάστηκαν σημαντικά από τη συνεχιζόμενη οικονομική ύφεση. Αξίζει ωστόσο να αναφερθεί πως οι πωλήσεις του ομίλου εκτός Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 23%, ενδεικτικό των ενεργειών για αύξηση πωλήσεων σε χώρες που εμφανίζουν σημάδια ανάκαμψης.