ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Frigoglass: Μείωση πωλήσεων και κερδών στο 9μηνο

frigoglass-meiosi-poliseon-kai-kerdon-sto-9mino0

Μείωση πωλήσεων και καθαρών κερδών εμφάνισε η Frigoglass στο
εννεάμηνο του 2013. Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών μειώθηκε κατά
9,8% και διαμορφώθηκε στα 395,671 εκατ. ευρώ, από 438,894 εκατ.
ευρώ στο αντίστοιχο περυσινό εννεάμηνο.

Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 72,7% και ανήλθαν σε 1,651 εκατ.
ευρώ, από 6,039 εκατ. ευρώ στο περυσινό εννεάμηνο.

Όσον αφορά στο τρίτο τρίμηνο του 2013 οι πωλήσεις σημείωσαν πτώση
17,9% και διαμορφώθηκαν στο ποσό των 82,673 εκατ. ευρώ, από 100,689
εκατ. ευρώ στο τρίτο τρίμηνο του 2012.

Παράλληλα σημειώθηκαν ζημίες οι οποίες ανήλθαν σε 8,219 εκατ. ευρώ
από ζημίες 10,382 εκατ. ευρώ στο τρίτο τρίμηνο του 2012.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η απότομη μείωση των επενδύσεων των
πελατών της εταιρείας παγκοσμίως, και η δυσμενής πορεία των
συναλλαγματικών ισοτιμιών οδήγησαν στη μείωση των πωλήσεων. Οι
οικονομικές συνθήκες στην Ευρώπη παραμένουν δυσμενείς ενώ τον
τελευταίο καιρό καταγράφεται αυξημένη μεταβλητότητα σε αρκετές από
τις αναδυόμενες αγορές. Το γεγονός αυτό είχε σημαντικές επιπτώσεις
στις πωλήσεις του τρίτου τριμήνου στις αγορές Ασίας και Αφρικής,
τόσο στον κλάδο επαγγελματικής ψύξης (ICM), όσο και στον κλάδο
υαλουργίας. Οι πωλήσεις επαγγελματικής ψύξης στην Ευρώπη
διαμορφώθηκαν σε επίπεδο υψηλότερο από το αντίστοιχο περυσινό,
ωθούμενες από τις καλές επιδόσεις στην αγορά της Ρωσίας.

Το περιθώριο EBITDA βελτιώθηκε κατά 140 μονάδες βάσης ενώ η πίεση
εξαιτίας της χαμηλής αξιοποίησης του παραγωγικού δυναμικού
παραμένει. Ο ρυθμός βελτίωσης του επιπέδου των αποθεμάτων σημείωσε
κάμψη, εξαιτίας των χαμηλότερων πωλήσεων.

Σε σχετικές δηλώσεις του ο Τόρστεν Τέρλινγκ, διευθύνων σύμβουλος
της Frigoglass, σημείωσε: «Καθώς αναμένουμε οι εμπορικές συνθήκες
να παραμείνουν βραχυπρόθεσμα δυσμενείς, προχωράμε σε ένα πρόγραμμα
εξορθολογισμού της παραγωγικής μας βάσης, και παράλληλα
αντιμετωπίζουμε το θέμα των ζημιογόνων δραστηριοτήτων μας.
Πρωταρχικός μας στόχος είναι να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί, από
πλευράς κόστους, και να βελτιώσουμε την αποδοτικότητά μας,
ανεξαρτήτως των συνθηκών που επικρατούν στις αγορές».


kathimerini.gr