ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενα εκατομμύριο πωλήσεις σε έξι ημέρες για το «Σκρατς», το νέο παιχνίδι του ΟΠΑΠ

Ενα εκατομμύριο πωλήσεις σε έξι ημέρες  για το «Σκρατς», το νέο παιχνίδι του ΟΠΑΠ

Την επανακυκλοφορία του στιγμιαίου λαχείου, το οποίο πλέον ονομάζεται «Σκρατς», ανακοίνωσε επισήμως χθες η θυγατρική εταιρεία του ΟΠΑΠ, Ελληνικά Λαχεία Α.Ε. Τα νέα λαχεία, τα οποία ήδη προσφέρονται στην ελληνική αγορά τις τελευταίες έξι ημέρες, φαίνεται ότι συνιστούν άμεση προτεραιότητα για την τσεχική διοίκηση του ΟΠΑΠ και ότι, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, το «Σκρατς» θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα των πωλήσεων της εταιρείας «Ελληνικά Λαχεία».

Τα στελέχη του ΟΠΑΠ δεν έκρυψαν τις φιλοδοξίες τους. Το «Σκρατς» φέρνει στην ελληνική αγορά τη δεύτερη πιο επιτυχημένη κατηγορία τυχερού παιγνίου παγκοσμίως, ανέφερε ο διευθυντής Μάρκετινγκ του ομίλου κ. Πετρ Ματετζόφσκι. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι στα συγκεκριμένα λαχεία, ο ΟΠΑΠ έχει βασίσει τόσο την ανάπτυξη της θυγατρικής του «Ελληνικά Λαχεία», όσο και την ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεών της.

Τα νέα λαχεία «Σκρατς» κυκλοφορούν σχεδόν 11 χρόνια μετά τη λήξη της σύμβασης διάθεσης του «Ξυστού Λαχείου» που είχε η Intralot. Ωστόσο, σύμφωνα με τα στελέχη του ΟΠΑΠ, το μόνο κοινό που θα υπάρχει με το «Ξυστό» θα είναι το… ξύσιμο, και ότι τα λαχεία «Σκρατς» θα προσφέρουν εντελώς διαφορετική εμπειρία στους παίκτες. Σημείωσαν δε, ότι στις πρώτες έξι ημέρες ανεπίσημης διάθεσης των λαχείων πουλήθηκαν περίπου 1 εκατομμύριο «Σκρατς», τα οποία ανέδειξαν περί τους 260.000 τυχερούς.

Σύμφωνα με τον κ. Ματετζόφσκι, «ένας στους τέσσερις κερδίζει», ενώ «κάθε δύο δευτερόλεπτα υπάρχει κι ένας νικητής». Η εταιρεία ωστόσο έχει δώσει συστάσεις προς τους πωλητές των λαχείων να μη διαθέτουν τα λαχεία τους σε ανηλίκους, δηλαδή σε άτομα κάτω των 18 ετών. Στην περίπτωση μάλιστα που κάποιοι εντοπιστούν να διαθέτουν λαχεία σε ανηλίκους, τότε θα υφίστανται κυρώσεις. Η απόδοση στο παιχνίδι, δηλαδή η επιστροφή στους παίκτες, έχει καθοριστεί στο 62,5% ή δυόμισι ποσοστιαίες μονάδες περισσότερο απ’ ό,τι προβλέπει η σχετική άδεια. Οι τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις των λαχείων «Σκρατς» αφορούν σε λαχεία με τιμή πώλησης 1 ευρώ, 2 ευρώ, 3 ευρώ και 5 ευρώ, με κέρδη που φτάνουν μέχρι και 10.000 ευρώ, 100.000 ευρώ, 200.000 ευρώ και 500.000 ευρώ, αντίστοιχα για κάθε έκδοση.

Ο ΟΠΑΠ για τη στήριξη του νέου προϊόντος του θα πραγματοποιήσει μια μεγάλη καμπάνια το αμέσως επόμενο διάστημα σε όλα τα μέσα ενημέρωσης. Το ύψος της δαπάνης στην καμπάνια δεν γνωστοποιήθηκε, αλλά επισημάνθηκε ότι θα είναι υψηλό. Επίσης, τα στελέχη του οργανισμού δεν γνωστοποίησαν τους στόχους πωλήσεων των λαχείων «Σκρατς», επισημαίνοντας ότι αντίκειται στους όρους και τις προϋποθέσεις μιας εισηγμένης στο Χρηματιστήριο εταιρείας.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι τα λαχεία «Σκρατς» είναι πλέον διαθέσιμα από περίπου 1.000 πράκτορες του ΟΠΑΠ, 500 περίπτερα και άλλους περίπου 1.500 λαχειοπώλες. Στόχος της εταιρείας είναι η διεύρυνση του δικτύου πωλήσεων σε περίπου 6.500 σημεία, συμπεριλαμβάνοντας ακόμη μίνι και σούπερ μάρκετ.