ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca-Cola: Χορηγός του 2014 FIFA World Cup™

cc_fwc_l1_l2_15l_pet_2014-rgb
composite_logos_brasil-02

Μια από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες καμπάνιες της CocaCola, είναι η χορηγία του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2014 FIFA World Cupπου θα διεξαχθεί στη Βραζιλία.

Η CocaCola χορηγεί για ακόμη μια φορά το FIFA World Cup™ με στόχο να φέρει την παγκόσμια αυτή ποδοσφαιρική διοργάνωση, το βραζιλιάνικο ρυθμό και το εορταστικό πνεύμα πιο κοντά σε όλους.

Η CocaCola θα φέρει το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου πιο κοντά στους φιλάθλους όλου του κόσμου, μεταφέροντάς τους τον παλμό των αγώνων και δίνοντας σε όλους τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στην πιο σημαντική αθλητική διοργάνωση της χρονιάς.

Τους προσκαλεί, λοιπόν, στο γήπεδο της Βραζιλίας, παίρνοντας μέρος στην τεράστια σημαία της χαράς έως και τις 12 Μαΐου, αλλά και με το να γίνουν όλοι μια φωνή, τραγουδώντας τον πιο χαρούμενο ποδοσφαιρικό ύμνο. Γιατί το φετινό κύπελλο ανήκει σε όλους

Μια από τις πιο εντυπωσιακές ενέργειες στο πλαίσιο της χορηγίας της CocaCola για το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, είναι η δημιουργία του Happiness Flag, του μεγαλύτερου φωτομωσαϊκού με πρόσωπα και μηνύματα χαράς οπαδών από όλο τον κόσμο.

Η CocaCola, προσκαλεί όλους τους φιλάθλους να γίνουν μέρος της σημαίας της χαράς, ανεβάζοντας έως και τις 12 Μαΐου τη φωτογραφία τους στο http://fwc2014.coca-cola.gr.

H Happiness Flag, η μεγαλύτερη παγκόσμια σημαία με πρόσωπα και μηνύματα όλων των εθνικοτήτων που έχει γίνει ποτέ, θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο γήπεδο, πριν από τον πρώτο αγώνα του 2014 FIFA World Cup™, στο Σάο Πάολο, στις 12 Ιουνίου.

Επίσης, η CocaCola δημιούργησε τον δικό της επίσημο τραγούδι για το 2014 FIFA World Cup™, με έναν τίτλο αλλά και στίχους που αποδεικνύουν ότι το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο ανήκει σε όλους! Το The World Is Ours δημιουργήθηκε από τα vocals του Βραζιλιάνου καλλιτέχνη David Correy και τους ήχους των Monobloco – μιας τοπικής street μπάντας. Η σύνθεση του ύμνου έγινε με τη βοήθεια όλων, καθώς ο Correy ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο για την εκτέλεση του ύμνου, ενώ παράλληλα ενθάρρυνε τους εγχώριους καλλιτέχνες να συμμετάσχουν σε αυτόν, δίνοντας έτσι μια πραγματικά παγκόσμια υπόσταση στο κομμάτι.

Η The CocaCola Company διατηρεί μια μακρόχρονη σχέση με τη FIFA, η οποία ξεκινάει από το 1974, ενώ είναι επίσημος χορηγός του FIFA World Cup™ από το 1978.