ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: «Ασφάλεια για όλους και τον καθένα ξεχωριστά»

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: «Ασφάλεια για όλους και τον καθένα ξεχωριστά»

«Κάποιες βελτιώσεις στην οδική ασφάλεια» έχει κάνει η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, «αλλά παρά πολλοί άνθρωποι ακόμη εξακολουθούν να πεθαίνουν είτε να τραυματίζομαι σοβαρά στους ελληνικούς δρόμους κάθε χρόνο» ανέφερε ο εκτελεστικός διευθυντής του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για την Ασφάλεια των Μεταφορών, Αντόνιο Αβενόζο, κατά την άτυπη σύνοδο των υπουργών Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ενωσης στην Αθήνα, στο πλαίσιο της ελληνικής προεδρίας και με την ευκαιρία της εκδήλωσης για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Οδικής Ασφάλειας που ήταν η 9η Μαΐου 2014. Προσκεκλημένος από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ήταν ο «Πάνος Μυλωνάς» – το δραστήριο Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.), για να παρουσιάσει στους Ευρωπαίους υπουργούς τις δράσεις του, μεταξύ των οποίων και το πρόγραμμα Avenue και τις εφαρμογές που έχει αναπτύξει, στο πλαίσιο του οποίου έχουν εκπαιδευθεί έως σήμερα 122 χιλιάδες μαθητές και πολίτες στη χώρα μας.

Ωστόσο, για την καταπολέμηση της μάστιγας των τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας συμπράττουν και οι ελληνικές εταιρείες μέσα από τις δραστηριότητες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης τους, με πλέον πρόσφατη ανακοίνωση το παράδειγμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Με κεντρικό σύνθημα «πρώτα η ασφάλεια – για όλους μαζί και για τον καθένα ξεχωριστά» και με 15 βιωματικές δράσεις που δίνουν έμφαση στην οδική ασφάλεια, πραγματοποίησε ενημερωτική καμπάνια προς όλους τους εργαζόμενους σε όλες τις μονάδες της στην Ελλάδα, όπως και με βιωματικές ενέργειες στις εγκαταστάσεις της εταιρείας σε Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη, Λαμία και Κρήτη, αλλά και με εσωτερικό διαγωνισμό ιδεών, προκειμένου να αξιοποιήσει την έμπνευση των ίδιων των εργαζομένων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Σε εσωτερικό διαγωνισμό της Heineken για την Υγεία και την Ασφάλεια, που συμμετείχαν συνολικά 30 χώρες παγκοσμίως, η καμπάνια της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κέρδισε την πρώτη θέση στην Ευρώπη. Για το επίτευγμα αυτό «παρόν» και πάλι το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» με τη διάθεση του ειδικού εξοπλισμού του και με τη σύνταξη του «Δεκάλογου της Ασφαλούς Οδήγησης» – δέκα απλές και ιδιαίτερα σημαντικές συμβουλές για την ασφάλεια στο αυτοκίνητο – προϊόν συνεργασίας μεταξύ του Ι.Ο.ΑΣ. και της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

Υπολογίζεται ότι σε αυτές τις βιωματικές δράσεις συμμετείχαν περισσότεροι από 500 εργαζόμενοι που έδωσαν πρώτοι το παράδειγμα ότι η οδική ασφάλεια αφορά όλους μαζί και τον καθένα ξεχωριστά. «Κύρια μέριμνά μας είναι όλοι οι εργαζόμενοι να έρχονται στη δουλειά και να επιστρέφουν καθημερινά στο σπίτι τους με ασφάλεια» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Ζωούλλης Μηνάς.