ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η «ΑΒ Βασιλόπουλος» επεκτείνει το δίκτυό της σε νησιά και Β. Ελλάδα

Η «ΑΒ Βασιλόπουλος» επεκτείνει το δίκτυό της σε νησιά και Β. Ελλάδα

Η επέκταση του δικτύου της στη νησιωτική και τη Βόρεια Ελλάδα αποτελεί τον κεντρικό στόχο της «ΑΒ Βασιλόπουλος» για το 2016. Αυτό τόνισε χθες ο κ. Φρανς Μίλερ, διευθύνων σύμβουλος της Delhaize, κατά τον σχολιασμό των οικονομικών αποτελεσμάτων του βελγικού ομίλου για τη χρήση του 2015. Η παραπάνω πρόθεση έχει ήδη ξεκινήσει να μετουσιώνεται σε πράξη, καθώς στις 9 Φεβρουαρίου η «ΑΒ Βασιλόπουλος» ανακοίνωσε την εξαγορά της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Υπεραγορά Γ. Κανάκη Α.Ε., η οποία δραστηριοποιείται στη Σαλαμίνα με έξι καταστήματα. Η εξαγορά έχει ήδη γνωστοποιηθεί στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και αναμένεται η έγκριση της αρμόδιας αρχής.

Αναφερόμενος στις εκτιμήσεις του για την πορεία που θα έχει η «ΑΒ Βασιλόπουλος» το 2016, ο επικεφαλής της Delhaize δήλωσε χαρακτηριστικά: «Παραμένουμε συγκρατημένα αισιόδοξοι πως η ΑΒ μπορεί να συνεχίσει να κερδίζει μερίδιο. Ωστόσο, θα είναι πρόκληση να ξεπεράσει τις επιδόσεις που σημείωσε ήδη το 2015». Αξίζει, άλλωστε, να σημειωθεί ότι η καινούργια χρονιά έχει τα εξής χαρακτηριστικά: πρώτον, οι οικονομικές συνθήκες εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά δύσκολες και, δεύτερον, έχουν συντελεστεί σημαντικές αλλαγές στον χάρτη των σούπερ μάρκετ.

Πάντως, συνεχίζοντας για το 2015, ο κ. Μίλλερ τόνισε ότι ήταν μια πολύ δυνατή χρονιά για την Delhaize στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης, «εάν λάβει κανείς υπόψη ότι οι οικονομικές συνθήκες στην Ελλάδα παραμένουν δύσκολες». Αξίζει εδώ να τονιστεί ότι οι πωλήσεις του βελγικού ομίλου σε συγκρίσιμο αριθμό καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 3,5% στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης, εκεί δηλαδή όπου εντάσσεται και η δραστηριότητα της Delhaize στην Ελλάδα. Στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης, τα έσοδα της Delhaize ανήλθαν το 2015 στα 3,37 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 9,5% σε σύγκριση με το 2014. Τα λειτουργικά κέρδη στην περιοχή διαμορφώθηκαν στα 161 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 18,9% σε σύγκριση με το 2014. Ειδικά σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, το δίκτυο της ΑΒ αυξήθηκε μέσα στο 2015 κατά 33 καταστήματα, φτάνοντας τα 341 στα τέλη του 2015 από 308 στα τέλη του 2014.