ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σύντομα (23/03/16)

Σύντομα (23/03/16)

Ασφάλιση Ι.Χ. μέσω Facebook  από την Hellas Direct

Ασφάλιση αυτοκινήτου απευθείας από το Facebook προσφέρει η Hellas Direct, κάνοντας την ασφάλιση ακόμη πιο εύκολη. Η νέα υπηρεσία επιτρέπει στον καταναλωτή να πάρει προσφορά για την ασφάλιση του αυτοκινήτου του, συμπληρώνοντας απλώς τα στοιχεία του στη σελίδα της Hellas Direct και στα ειδικά sponsored ads και θα λάβει την προσφορά της εταιρείας στο email του. Η πρωτοποριακή υπηρεσία παρουσιάζεται σε συνδυασμό με τις νέες μειωμένες τιμές της Hellas Direct, δίνοντας τη δυνατότητα για άμεση και γρήγορη ασφάλιση σε ανταγωνιστικές τιμές. Να σημειωθεί ότι όλα τα προγράμματα της Hellas Direct περιλαμβάνουν οδική βοήθεια, θραύση κρυστάλλων και νομική προστασία, χωρίς επιπλέον χρέωση. Η Hellas Direct παρέχει ολοκληρωμένα προγράμματα, επιτρέποντας στους πελάτες να επιλέξουν τη διάρκεια του συμβολαίου τους από 30 έως 365 ημέρες.

Ελληνορωσικό φόρουμ για τον τουρισμό στην Αθήνα

Ελληνορωσικό φόρουμ για τον τουρισμό και διάσκεψη για τον θρησκευτικό – προσκυνηματικό τουρισμό θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Μάιο στην Αθήνα. Αυτό συμφωνήθηκε στις συναντήσεις που είχε η αναπλ. υπουργός Τουρισμού Ελενα Κουντουρά με την υφυπουργό Πολιτισμού της Ρωσικής Ομοσπονδίας, Αλα Γιουρέβνα Μανίλοβα, και τον επικεφαλής του Ομοσπονδιακού Οργανισμού Τουρισμού της Ρωσίας, Rostourism, Ολεγκ Σαφόνοβ, στο πλαίσιο της επίσκεψης που πραγματοποιεί στη Μόσχα με αφορμή τη διεθνή έκθεση τουρισμού MITT. Στην έκθεση που κλείνει αύριο τις πύλες της έχουν ισχυρή παρουσία περιφέρειες της χώρας. Ο εντεταλμένος σύμβουλος της Περιφέρειας Κρήτης, Μιχάλης Βαμιεδάκης, δήλωσε πως το 2016 θα είναι ιδιαίτερα κρίσιμη χρονιά για τον ρωσικό τουρισμό. Οπως σημείωσε, σημαντικά λιγότεροι Ρώσοι θα ταξιδέψουν φέτος στο εξωτερικό κυρίως λόγω της υποτίμησης του ρουβλίου. Η Ελλάδα λόγω των πλεονεκτημάτων της, αλλά και των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν γειτονικές χώρες, διεκδικεί ένα μεγαλύτερο μέρος από το ποσοστό των Ρώσων τουριστών που θα ταξιδέψουν τελικά στο εξωτερικό.

Σε ανοιχτή διαβούλευση τίθεται για διάστημα δέκα εβδομάδων το σχέδιο των «Ειδικών Πρακτικών Καλής Εταιρικής Διακυβέρνησης για τις Μη Εισηγμένες Εταιρείες» που εκπόνησε το Ελληνικό Συμβούλιο Εταιρικής Διακυβέρνησης (ΕΣΕΔ). Στόχος του σχεδίου είναι η κατανόηση από πλευράς των εταιρειών του καθοριστικού ρόλου που η καλή εταιρική διακυβέρνηση μπορεί να έχει για τις επιχειρήσεις: βελτίωση των προοπτικών χρηματοδότησης αυτών, μεγαλύτερη διαφάνεια και κατά συνέπεια ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους. Οι Ειδικές Πρακτικές Καλής Εταιρικής Διακυβέρνησης απευθύνονται σε όλες τις μορφές των μη εισηγμένων εταιρειών, όπως για παράδειγμα τις startup, τις εταιρείες με έναν μόνο μέτοχο που ταυτοχρόνως ασκεί και τη διοίκηση (μονομετοχικές), τις οικογενειακές επιχειρήσεις, τις κοινοπραξίες.

Ζημίες για τη «Μαθιός Πυρίμαχα»

Ενοποιημένες ζημίες μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ύψους 203.000 ευρώ εμφάνισε η εισηγμένη «Μαθιός Πυρίμαχα» το 2015 έναντι ζημιών 617.000 ευρώ το 2014. Ο κύκλος εργασιών του ομίλου κατά το 2015 ανήλθε σε 13,061 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 3,5% σε σύγκριση με το 2014. Οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις του ομίλου και της εταιρείας μειώθηκαν σε σχέση με το 2014 κατά 641.000 ευρώ και 574.000 ευρώ, αντίστοιχα. Η επιχείρηση λόγω της ύφεσης στην Ελλάδα προσδίδει ιδιαίτερο βάρος στην ανάπτυξη των εξαγωγών της μέσω των δύο θυγατρικών που διαθέτει στη Βουλγαρία (Mathios AD) και στη Γερμανία (Mathios Gmbh).

Μειωμένες πωλήσεις – ζημίες για την «Παπουτσάνης» το 2015

Ζημίες μετά από φόρους ύψους 415.000 ευρώ εμφάνισε η «Παπουτσάνης» το 2015 έναντι επίσης ζημιών 68.000 ευρώ το 2014. O κύκλος εργασιών την παρελθούσα χρήση ανήλθε σε 15,6 εκατ. ευρώ έναντι 17,2 εκατ. ευρώ το 2014, παρουσιάζοντας μείωση 9% λόγω της διακοπής συνεργασίας με πελάτη της εισηγμένης στον τομέα «παραγωγή τρίτων για πελάτες» στο εξωτερικό. Στόχος της διοίκησης το 2016 στον τομέα των επωνύμων προϊόντων (Olivia, Καραβάκι, Natura, Aromatics κ.λπ.) είναι η ενδυνάμωση των προϊόντων μέσω επαναλανσαρίσματος προϊόντων (εντός του α΄ εξαμήνου του 2016) και τοποθέτησής τους σε νέα σημεία πώλησης. Στον τομέα των ξενοδοχειακών αναμένεται αύξηση των εξαγωγών λόγω διεύρυνσης υφιστάμενων συνεργασιών. Στον τομέα των παραγωγών για τρίτους παραμένει ο στόχος διεύρυνσης των υφιστάμενων και επίτευξης νέων συνεργασιών.