ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σύντομα (29/03/16)

Σύντομα (29/03/16)

Ανάκαμψη ταξιδιωτικής κίνησης από Ρωσία προς Θεσσαλονίκη

Ανάκαμψη της ταξιδιωτικής κίνησης από τη Ρωσία προς τη Θεσσαλονίκη για τη φετινή σεζόν –η οποία την τελευταία διετία παρουσίασε πτώση– βλέπουν Ρώσοι τουριστικοί επαγγελματίες. Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης έκθεσης τουρισμού ΜΙΤΤ, που πραγματοποιήθηκε στη Μόσχα, στελέχη τουριστικών πρακτορείων της Ρωσίας μετέφεραν σε εκπροσώπους της Eνωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ότι προτίθενται να αναπληρώσουν το κενό το οποίο παρατηρείται εξαιτίας αγορών που κλείνουν για τους Ρώσους, όπως είναι η Τουρκία και η Αίγυπτος, με προώθηση προγραμμάτων προς την Ελλάδα, ειδικότερα για ταξίδια αναψυχής και για ιατρικό και συνεδριακό τουρισμό. Με αφορμή το πρόσφατο τρομοκρατικό χτύπημα στις Βρυξέλλες, η Ενωση επισημαίνει πως πρέπει να διαφυλαχθεί με κάθε τρόπο η καλή εικόνα που έχει αναπτύξει η χώρα μας στο εξωτερικό. Παράλληλα υπογραμμίζει ότι η φετινή τουριστική κίνηση θα εξαρτηθεί σε σημαντικό βαθμό από αστάθμητους παράγοντες και εκφράζει την αισιοδοξία ότι η χώρα μας μπορεί και πρέπει να επωφεληθεί από τις εξελίξεις.

Διευκόλυνση επικοινωνίας από και προς Βέλγιο από Cosmote

Επειτα από τα γεγονότα στο Βέλγιο, η Cosmote αναγνωρίζει την αυξημένη ανάγκη των πελατών τής συμβολαίου κινητής, καρτοκινητής, καθώς και σταθερής, για επικοινωνία από και προς το Βέλγιο. Ετσι στους πελάτες συμβολαίου κινητής Cosmote θα επιστραφεί στον λογαριασμό τους η αξία των διεθνών κλήσεων και των SMS προς το Βέλγιο, καθώς και η αξία των κλήσεων περιαγωγής και των SMS από το Βέλγιο προς την Ελλάδα και το Βέλγιο, για την περίοδο 22 Μαρτίου έως και 4 Απριλίου. Για τους πελάτες καρτοκινητής και καρτοσυμβολαίου Cosmote θα είναι δωρεάν οι διεθνείς κλήσεις και τα SMS προς το Βέλγιο, καθώς και οι κλήσεις περιαγωγής από το Βέλγιο προς την Ελλάδα και το Βέλγιο, από τις 25 Μαρτίου έως και 4 Απριλίου, ενώ η αξία τους θα επιστραφεί αναδρομικά για την περίοδο 22-24 Μαρτίου. Στους πελάτες σταθερής Cosmote θα επιστραφεί στον λογαριασμό τους η αξία των διεθνών κλήσεων προς το Βέλγιο για την περίοδο 22 Μαρτίου έως και 4 Απριλίου.

Η ελληνική καινοτομία και ο ρόλος που διαδραματίζουν οι νεοφυείς επιχειρήσεις για την επιστροφή της ελληνικής οικονομίας στην ανάπτυξη είναι ένα από τα κεντρικά θέματα του συνεδρίου «Greece-Germany Business Forum: Restoring Confidence and Navigating for new trade, investment and startups», το οποίο πραγματοποιείται την Τρίτη 5 Απριλίου στο Βερολίνο. Το συνέδριο διοργανώνεται από τα Economist Events, σε συνεργασία με το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, υπό την αιγίδα του ελληνικού υπουργείου Οικονομίας, καθώς και του ομοσπονδιακού υπουργείου Οικονομίας και Ενέργειας της Γερμανίας, και με την υποστήριξη του Enterprise Greece, του Συνδέσμου Γερμανικών Βιομηχανιών (BDI) και της Κεντρικής Ενωσης Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων Γερμανίας (DIHK).

12 νέα πρατήρια στο δίκτυο της Revoil

Η εισηγμένη εμπορική εταιρεία πετρελαιοειδών Revoil γνωστοποιεί ότι από την αρχή του 2016 εντάχθηκαν 12 νέα πρατήρια υγρών καυσίμων στο δίκτυό της, που πλέον ξεπερνά τα 530 σε όλη την Ελλάδα. Η εταιρεία με μερίδιο αγοράς άνω του 10% παραμένει προσηλωμένη στον στόχο της να προσφέρει στον Ελληνα καταναλωτή άψογη εξυπηρέτηση μέσα από κάθε πρατήριο, ανταγωνιστικές τιμές και άριστη ποιότητα και ποσότητα καυσίμων, πάντα με την εγγύηση του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση. Εκτός από τον χώρο των πρατηρίων, η Revoil δραστηριοποιείται στον εφοδιασμό της βιομηχανίας, της ναυτιλίας, των σκαφών αναψυχής και των κατοικιών.

Νέο μοντέλο καταστημάτων καφέ από τα Flocafe

Ενα νέο μοντέλο καταστημάτων καφέ που απαντά στις σύγχρονες ανάγκες αναπτύσσει η Vivartia (μέλος του ομίλου MIG), υπό το γνωστό σήμα Flocafe. Πρόκειται για τα Flocafe Espresso Room street, καταστήματα γύρω στα 50-60 τ.μ., σε σημεία που προσφέρονται για γρήγορη στάση για καφέ και σνακ. Οι επιχειρηματίες που επενδύουν στα Flocafe Espresso Room street έχουν πρόσβαση σε εργαλεία που παρέχονται από οργανωμένα τμήματα της εταιρείας, όπως τεχνικό τμήμα, τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, διασφάλισης ποιότητας, κ.ά. Η στήριξη για εύρεση ακινήτου, η εκπαίδευση των ανθρώπων, οι ενέργειες μάρκετινγκ με στόχο την προβολή και προώθηση του καταστήματος, η διευθέτηση των θεμάτων ροής και λειτουργίας από εξειδικευμένους συμβούλους είναι μερικές από τις υπηρεσίες που είναι στη διάθεση του εκάστοτε επενδυτή. Σήμερα τα Flocafe αριθμούν πάνω από 60 καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό.