ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επέκταση εντός και εκτός συνόρων δρομολογεί η Λουξ

Επέκταση εντός και εκτός συνόρων δρομολογεί η Λουξ

Κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων δρομολογεί η Λουξ, με στόχο σε ορίζοντα διετίας να κατακτήσει στην ελληνική αγορά την πρώτη θέση στην κατηγορία των αναψυκτικών με γεύση. Ηδη η αχαϊκή βιομηχανία έχει κατακτήσει τη δεύτερη θέση, αποσπώντας μερίδια από τους πολυεθνικούς αντιπάλους της, ενώ μετά την απόφαση της Pepsico – Ηβη να διακόψει την παραγωγή αναψυκτικών στην Ελλάδα, εκτιμάται ότι θα ευνοηθούν οι αμιγώς ελληνικών συμφερόντων εταιρείες του κλάδου.

Με βάση τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI (Αύγουστος 2016) τα οποία παρουσίασε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Λουξ Γιάννης Μαρλαφέκας, το μερίδιο της Λουξ ανέρχεται σε 9,4% (σε όγκο) και 10,2% (σε αξία) στην αγορά αναψυκτικών συνολικά, ενώ στην κατηγορία των αναψυκτικών με γεύση (σε αυτά δεν περιλαμβάνονται τα αναψυκτικά τύπου κόλα) έχει κατακτήσει το 27,2% (σε όγκο) και το 30,5% (σε αξία). Σύμφωνα δε με τον ίδιο, ενώ στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2016 η αγορά αναψυκτικών υποχωρούσε σε αξία κατά 12,5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2015, η Λουξ αύξησε τις πωλήσεις της κατά 7,5%. Με βάση τις έως τώρα επιδόσεις, το 2016 αναμένεται να κλείσει για την εταιρεία με τζίρο αυξημένο τουλάχιστον κατά 5% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ αναμένεται για ακόμη μία φορά να εμφανίσει κέρδη. Το 2015 ο κύκλος εργασιών της Λουξ διαμορφώθηκε σε 30 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 5% σε σύγκριση με το 2014, ενώ τα μεικτά της κέρδη άγγιξαν τα 3,3 εκατ. ευρώ από 3,1 εκατ. ευρώ το 2014.Περαιτέρω ώθηση στον τζίρο της Λουξ αναμένεται να δώσει η είσοδος των προϊόντων της στα καταστήματα της Lidl Hellas, με την οποία η βιομηχανία βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις. Η σχετική συμφωνία αναμένεται να ενεργοποιηθεί από τις αρχές του 2017 και εκτιμάται ότι μπορεί να αποφέρει πωλήσεις στη Λουξ ύψους 1,5 εκατ. ευρώ. Επίσης, η Λουξ ξεκινάει από τις αρχές του 2017 συνεργασία με την αλυσίδα καφέ Coffee Island.

Μεσοπρόθεσμα η εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεών της εντός και εκτός Ελλάδας και από τη νέα σειρά αναψυκτικών «Λουξ plus n’ light», τα οποία δεν περιέχουν ζάχαρη, έχουν 60% λιγότερες θερμίδες και, επίσης, τα προϊόντα πορτοκαλάδας και λεμονάδας περιέχουν περισσότερη βιταμίνη C. Στην κατηγορία αυτή έχει παραχθεί και προϊόν τύπου κόλα, ενώ η Λουξ έχει έτοιμες προς παραγωγή και τουλάχιστον ακόμη τέσσερις γεύσεις.