ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχύει την εξωστρέφειά της με νέα προϊόντα το 2017 η Δωδώνη

Ενισχύει την εξωστρέφειά της με νέα προϊόντα το 2017 η Δωδώνη

Μέχρι την Ιαπωνία ταξιδεύει πλέον το γιαούρτι της Δωδώνης, ενώ η φέτα της πωλείται ακόμη και στον εξωτικό Μαυρίκιο. Η ηπειρωτική γαλακτοβιομηχανία, η οποία εξαρχής είχε εξαγωγικό προσανατολισμό βασιζόμενο στο τυρί φέτα, πλέον ενισχύει ακόμη περισσότερο την εξωστρέφειά της και για τα άλλα προϊόντα της. Τούτο της επιτρέπει να κλείσει το 2016 με αύξηση του κύκλου εργασιών της στα 100 εκατ. ευρώ, περίπου, από 94 εκατ. ευρώ το 2015, με το 35% να προέρχεται από τις πωλήσεις εκτός Ελλάδος.

Σύμφωνα με τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο της Δωδώνης, Μιχάλη Παναγιωτάκη, στόχος της εταιρείας είναι έως το 2020 οι πωλήσεις της εκτός Ελλάδος να αντιστοιχούν στο 50% του συνολικού της τζίρου. Το 2012 όταν η Strategic Initiatives Foods ανέλαβε τον έλεγχο της Δωδώνης οι εξαγωγές αντιστοιχούσαν στο 20% του συνολικού τζίρου της εταιρείας.

Σημαντική ώθηση στην εταιρεία δίνει πλέον η παρουσία των τυροκομικών της προϊόντων σε ακόμη περισσότερα σημεία πώλησης στις ΗΠΑ.

Υπενθυμίζεται πως τα τυριά της Δωδώνης και κυρίως η φέτα βρίσκονται εδώ και λίγους μήνες σε 350 καταστήματα Walmart των ΗΠΑ ενώ βρισκόταν από πιο παλιά και στα καταστήματα χονδρικής Costco. Σύμφωνα με τον κ. Παναγιωτάκη, η φέτα Δωδώνη είναι από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα σήματα εντός της αλυσίδας Walmart, με την επιτυχία να αποδίδεται στη δημοφιλία της μεσογειακής διατροφής στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Εντός συνόρων η Δωδώνη, σύμφωνα με τη διοίκησή της, έχει επίσης θετική πορεία σε αντίθεση με το σύνολο της αγοράς. Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας υποστήριξε χθες σε δημοσιογραφική συνάντηση ότι, ενώ η αγορά γαλακτοκομικών συνολικά υποχωρεί το 2016 κατά 12%, η Δωδώνη εμφανίζει ανάπτυξη κατά 8%. Οι πωλήσεις στο τυρί τοστ που τοποθέτησε πρόσφατα στην αγορά η εταιρεία ξεπέρασαν τις αρχικές προσδοκίες. Σημειώνεται επίσης ότι στην ελληνική αγορά θα διατίθεται και το χαλούμι της Δωδώνης, το οποίο παρασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Κύπρο. Το πλέον γνωστό κυπριακό τυρί διατίθεται ήδη από τις επτά μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Σύμφωνα με την εταιρεία, τόσο το γάλα όσο και το γιαούρτι της κατέχουν πλέον ηγετικές θέσεις στην αγορά (στην πρώτη τετράδα και τριάδα αντιστοίχως) ενώ το 2016 αναμένεται να ενισχυθεί η προώθηση του γάλακτος.