ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διεθνής διάκριση στον τομέα της λιανικής τραπεζικής για Eurobank

Διεθνής διάκριση στον τομέα της λιανικής τραπεζικής για Eurobank

Τη διάκριση «Καλύτερη Τράπεζα Λιανικής Τραπεζικής στην Ελλάδα» για το 2016 απέσπασε η Eurobank από το διεθνές περιοδικό World Finance. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της τράπεζας η σημαντική αυτή διάκριση επί τρία συνεχόμενα έτη αποτελεί ουσιαστική επιβεβαίωση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών που παρέχει η Eurobank στον τομέα της τραπεζικής λιανικής.

Η ετήσια βράβευση των καλύτερων χρηματοπιστωτικών οργανισμών σε όλο τον κόσμο γίνεται από το περιοδικό βάσει μιας σειράς αυστηρών κριτηρίων που σχετίζονται με την καινοτομία και την ευρηματικότητα σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.

Αναλυτικότερα, η Eurobank διακρίθηκε για τη:

• Στήριξη των εξωστρεφών και καινοτόμων επιχειρήσεων αξιοποιώντας όλα τα ευρωπαϊκά προγράμματα εγγυοδοσίας και χρηματοδότησης (ΕΤΕΑΝ, ΕΣΠΑ κ.ά.), ενώ παράλληλα προχώρησε σε μεγάλες συμφωνίες με ισχυρούς διεθνείς επενδυτικούς ομίλους, όπως το IEF, η EBRD, το IFC και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

• Προσφορά ολοκληρωμένου προγράμματος λύσεων για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε τουριστικές περιοχές, αναγνωρίζοντας τη συμβολή του τουριστικού κλάδου στην προσπάθεια ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας.

• Αναβάθμιση όλου του φάσματος των ψηφιακών συναλλαγών, εγκαινιάζοντας πρωτοποριακές και πολυβραβευμένες εφαρμογές κινητού τηλεφώνου, προσφέροντας πλήθος υπηρεσιών μέσα από ένα υπερσύγχρονο και εύχρηστο περιβάλλον.

• Διακράτηση των καταθέσεων με κύριο μέλημα τη διασφάλιση επαρκούς ρευστότητας, καθώς και την προάσπιση και βελτίωση της κερδοφορίας της τράπεζας.

• Διεύρυνση του προγράμματος επιβράβευσης «Επιστροφή» με τη συμμετοχή άνω των 7.000 συνεργαζόμενων εμπορικών επιχειρήσεων από όλους τους κλάδους.

• Στήριξη όλων των δανειοληπτών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εξυπηρέτηση των οφειλών τους, ξεκινώντας από το πιο σημαντικό στάδιο, τη συνεργασία.

• Υποστήριξη των πελατών της μέσα από τα διαφορετικά κανάλια πωλήσεων (τα καταστήματα Δικτύου Eurobank και Δικτύου Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, την ηλεκτρονική τραπεζική), προσφέροντας λύσεις ειδικά σχεδιασμένες για κάθε πελατολόγιο.