ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παράταση για τις άγονες αεροπορικές γραμμές

Παράταση για τις άγονες αεροπορικές γραμμές

Εξάμηνη παράταση στο υφιστάμενο καθεστώς άγονων αεροπορικών δρομολογίων δίνει το υπουργείο Υποδομών, έχοντας επιδείξει αδυναμία να προκηρύξει νέο διαγωνισμό. Με τη δικαιολογία της πρόθεσης αναμόρφωσης του χάρτη των επιδοτούμενων αεροπορικών δρομολογίων, ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης επιχειρεί να φτιάξει ομελέτα χωρίς να σπάσει αβγά. Εχοντας καταστήσει σαφή την πρόθεσή του να θέσει εκτός επιδότησης ορισμένα από τα δρομολόγια που χαρακτηρίστηκαν το 2012 άγονα, ο κ. Σπίρτζης έχει προ καιρού προαναγγείλει τις αλλαγές στη διαγωνιστική διαδικασία. Ωστόσο, στις 31 Μαρτίου λήγουν οι συμβάσεις με τις αεροπορικές εταιρείες που έχουν αναλάβει την εκτέλεση των εν λόγω πτήσεων και το υπουργείο Υποδομών -για άγνωστο λόγο- δεν έχει προχωρήσει στην προκήρυξη νέου διαγωνισμού.

Η απραξία του υπουργείου Υποδομών οδηγεί στην προκήρυξη διαδικασίας διαπραγμάτευσης (αντί διαγωνισμού) για την ανάδειξη αναδόχου/ων που θα εκτελέσουν για διάστημα τεσσάρων μηνών τα υφιστάμενα άγονα δρομολόγια. Συγκεκριμένα με απόφαση του Χρ. Σπίρτζη εγκρίθηκε η «διαδικασία διαπραγμάτευσης και η πρόσκληση υποβολής προσφορών για την ανάδειξη αναδόχου/ων για την εκμετάλλευση των 26 άγονων αεροπορικών γραμμών» για τέσσερις μήνες από 1 Απριλίου έως 30 Σεπτεμβρίου 2016. Η σχετική απόφαση κοινοποιήθηκε στις εταιρείες Aegean, Olympic Air, Astra Airlines και Sky Express που έχουν αναλάβει από τον Μάιο του 2012 τα 24 άγονα δρομολόγια, ώστε να συμμετάσχουν στη διαδικασία διαπραγμάτευσης με πενταμελή επιτροπή της ΥΠΑ. Με ανακοίνωσή της στο Χρηματιστήριο η Aegean γνωστοποίησε την πρόθεσή της να συμμετάσχει στη διαδικασία.