ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τριμερής συνεργασία για τουρισμό στην Αθήνα

Τριμερής συνεργασία για τουρισμό στην Αθήνα

Ο Δήμος Αθηναίων, η Aegean και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ενώνουν τις δυνάμεις τους με στόχο την προβολή της Αθήνας ως σύγχρονου κέντρου πολιτισμού και ελκυστικού τουριστικού προορισμού για όλο τον χρόνο.

H σχετική πρωτοβουλία των τριών θα λάβει σάρκα και οστά μέσω της σύμπραξης που δημιούργησαν με αρχικό προϋπολογισμό ύψους 600.000 ευρώ για την υλοποίηση των δράσεων προώθησης του προορισμού. Η χρηματοδότηση της καμπάνιας που θα υλοποιηθεί γίνεται με ίδιους πόρους των μελών της σύμπραξης, ενώ για τον δήμο με την αποκλειστική δωρεά της Ελληνικής Πρωτοβουλίας (Τhe Hellenic Initiative). To εγχείρημα συντονίζει η Marketing Greece και υποστηρίζεται από την Ενωση Ξενοδόχων Αττικής, Αθηνών και Αργοσαρωνικού. Η καμπάνια, η οποία θα αξιοποιήσει τα ψηφιακά μέσα, εστιάζει στην προβολή της Αθήνας ως μιας πόλης που προσφέρει αμέτρητες επιλογές. Ο σχεδιασμός της καλύπτει γεωγραφικά τις μεγάλες πόλεις της Γερμανίας και της Γαλλίας οι οποίες αποτελούν τις βασικές αγορές-στόχους για την Αθήνα.

Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε, χθες, στο δημαρχείο παρουσιάστηκε η σχετική πρωτοβουλία. Ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης έκανε μνεία στις προσπάθειες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα και οδήγησαν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά φέτος στην τουριστική ανάκαμψη της Αθήνας. Αναφερόμενος στη σημασία που έχει ο τουρισμός για την πόλη, σημείωσε ότι με κάθε, επιπλέον, 40 επισκέπτες δημιουργείται μια νέα θέση εργασίας. Από την πλευρά του, ο αντιπρόεδρος της Aegean Ευτύχιος Βασιλάκης τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι η Aegean τηνν τελευταία τριετία έχει προσθέσει 40 δρομολόγια που συνδέουν την Αθήνα με προορισμούς του εξωτερικού. Τάχθηκε υπέρ των συνεργασιών υπογραμμίζοντας ότι «πρέπει να αλλάξει το μοντέλο των πολλών μικρών παράλληλων προσπαθειών που σπαταλά πόρους και χρόνο». Στην εκδήλωση παρέστη ο πρεσβευτής των ΗΠΑ στην Αθήνα Τζέφρι Ρ. Πάιατ, ο οποίος είχε και κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον δήμαρχο.