ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στρατηγική εξαγορά της Woodland Designs Ltd από τη Ridenco

Την εξαγορά του 51% κυπριακής εταιρείας, αντιπροσώπου της αμερικανικής Timberland, ολοκλήρωσε πρόσφατα η εταιρεία ένδυσης Ridenco. Κίνηση που επιτρέπει στην ελληνική εταιρεία αφ’ ενός να επεκτείνει τη δράση της στις γύρω αγορές και αφ’ ετέρου να συσφίγξει τις σχέσεις της με την αμερικανική φίρμα. Η εξαγορασθείσα Woodland Designs Ltd είναι συμφερόντων της αμερικανικής Timberland και αντιπρόσωπος στην κυπριακή αγορά, ενώ διαθέτει θυγατρική στη Ρουμανία, την Woodland Rom Srl με ανάλογη δραστηριότητα. Στην Κύπρο διαχειρίζεται 4 αποκλειστικά καταστήματα Timberland και ένα στη Ρουμανία. Σκοπός της Ridenco είναι η επέκταση των εργασιών των δύο νέων θυγατρικών της και με την ανάληψη της διανομής των ενδυμάτων Nautica, που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα η Ridenco.

Διεύρυνση στα Βαλκάνια

Παράλληλα, η εταιρεία διευρύνει τη δράση της στα Βαλκάνια με την από μηνών ανάληψη της αντιπροσώπευσης των Timberland στη Βουλγαρία, ενώ σύντομα αναμένεται να υπογραφούν ανάλογες συμβάσεις και για άλλες χώρες της Ευρώπης. Η εταιρεία έχει ήδη κάνει ένα πρώτο βήμα στην αγορά της Τουρκίας με τη φίρμα Nautica. Διαθέτει συνολικά 9 αποκλειστικά σημεία πώλησης, εκ των οποίων τα 4 καταστήματα στη Σμύρνη, Κωνσταντινούπολη, Προύσσα και Μπουντρούμ, 4 shops in shop και 1 franchised στη Σμύρνη, οι πωλήσεις των οποίων παρουσιάζουν φέτος αύξηση της τάξης του 25% περίπου. Στο μεταξύ, ξεκινά τη δημιουργία μιας ανεξάρτητης αλυσίδας αθλητικών ειδών Extreme Sports, με ένα πρώτο κατάστημα στη Νέα Σμύρνη 2.100 τ.μ., και στόχο στη διετία να ανοίξουν 2 ακόμα συνολικής επιφάνειας 10.000 τ.μ. Το πρώτο τρίμηνο του έτους παρουσίασε ικανοποιητική πορεία με αύξηση πωλήσεων 15% στα 2,165 δισ. δρχ. και κερδών κατά 8% στα 441 εκ. δρχ.

Διακύμανση