ΤΑΞΙΔΙΑ

Chantal Robinson: Global Operations Manager της Quintessentially Lifestyle

Chantal Robinson: Global Operations Manager της Quintessentially Lifestyle

Πολυτελή γιοτ ναυλωμένα με προορισμό ιδιωτικά νησιά, ρομαντικά δείπνα σε παγόβουνα, γιορτές με φίλους στις Πυραμίδες της Αιγύπτου: στο σύμπαν του τουρισμού πολυτελείας δεν υπάρχουν έτοιμα ταξιδιωτικά πακέτα, αλλά πρωτόγνωρες εμπειρίες. Με στόχο να εκπληρώσει τα πιο τρελά όνειρα των ανθρώπων που μπορούν να πληρώσουν γι’ αυτά, ιδρύθηκε το 2000 στο Λονδίνο η Quintessentially Lifestyle. Το μεγαλύτερο ιδιωτικό κλαμπ μελών με υπηρεσίες Lifestyle Management & Concierge στον κόσμο επέλεξε την Αθήνα ως τόπο διεξαγωγής του ετήσιου διεθνούς workshop του.

Η Chantal Robinson, Global Operations Manager της εταιρείας, μας μίλησε για τις τάσεις που διαμορφώνονται στο χώρο του τουρισμού πολυτελείας -ο οποίος έχει σημειώσει αύξηση της τάξης του 48% την τελευταία πενταετία-, αλλά και για τους τρόπους με τους οποίους ένα ταξίδι μπορεί να μεταμορφωθεί σε αξέχαστη εμπειρία ζωής.

Τι σας έκανε να επιλέξετε φέτος την Αθήνα ως τόπο διεξαγωγής του ετήσιου καθιερωμένου διεθνούς workshop της Quintessentially;

Συνήθως η συγκεκριμένη διοργάνωση πραγματοποιείται στο Λονδίνο ή σε κάποιο από τα γραφεία μας – στο Χονγκ Κονγκ, στο Ντουμπάι, στη Νέα Υόρκη. Τον περασμένο Μάιο, λοιπόν, φιλοξενήθηκε στο Χονγκ Κονγκ και πιο πριν είχε γίνει στη Νέα Υόρκη. Για τη φετινή χρονιά αποφασίσαμε να ζητήσουμε τη γνώμη των συνεργατών μας στα κατά τόπους γραφεία μας. Και αυτοί ψήφισαν ομόφωνα την Αθήνα.

Εχει επηρεάσει τους λάτρεις των ταξιδιών πολυτελείας η οικονομική κρίση στην Ελλάδα;

Οι πελάτες μας είναι κυρίως υψηλής και εξαιρετικά υψηλής οικονομικής επιφάνειας. Θα νοικιάσουν κατοικίες στα νησιά ή θα κάνουν βόλτες με τα γιοτ τους, άρα οι συνέπειες της κρίσης δεν τους έχουν αγγίξει. Επίσης, εξακολουθούν να πραγματοποιούνται επιχειρηματικά ταξίδια με προορισμό την Αθήνα, στη διοργάνωση των οποίων μπορούμε να βοηθήσουμε.

Τι είδους υπηρεσίες παρέχετε ακριβώς;

Εξοικονομούμε χρόνο στους πολυάσχολους ανθρώπους. Αν κάποιος εργάζεται με πλήρη απασχόληση ή και part time, αλλά θέλει να κερδίσει χρόνο για να τον περάσει με την οικογένειά του ή τον σύντροφό του, να ταξιδέψει, να εμπλουτίσει τις εμπειρίες και το lifestyle του κάνοντας πράγματα που αγαπά, είμαστε εδώ για να τον βοηθήσουμε. Τα αιτήματα που δεχόμαστε διαφοροποιούνται ανάλογα με τον πελάτη. Ορισμένα μέλη απευθύνονται σ’ εμάς μόνο για κρατήσεις εστιατορίων, άλλα για όλο το πακέτο των διακοπών τους. Αλλά μπορεί να έρθει σ’ εμάς και κάποιος που έχει μόλις μετακομίσει σε μια άλλη χώρα και θέλει να μάθει σε ποιο σχολείο θα πρέπει να φοιτήσουν τα παιδιά του.

Ποια είναι η κυρίαρχη τάση που έχει διαμορφωθεί στις διακοπές πολυτελείας αυτή την περίοδο;

Δεν υπάρχει μόνο ένα πράγμα! Το σκι παραμένει δημοφιλής επιλογή για τις διακοπές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, ενώ τον υπόλοιπο καιρό το λόγο έχουν οι βίλες, τα γιοτ, τα νησιά. Οι άνθρωποι ταξιδεύουν εκεί όπου επιθυμούν και εμείς τους διευκολύνουμε.

Πόσο υγιής οικονομικά είναι η αγορά του τουρισμού πολυτελείας;

Μην ξεχνάτε ότι αφορά άτομα με μεγάλη οικονομική επιφάνεια, τα οποία δεν έχει αγγίξει η κρίση. Αρα πρόκειται για έναν καθ’ όλα υγιή τομέα. Η ζήτηση για ταξίδια δεν έχει σταματήσει, γιατί οι συγκεκριμένοι άνθρωποι εξακολουθούν να ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο τόσο για λόγους αναψυχής και προσωπικής ευχαρίστησης όσο και για τη δουλειά τους. Τα εξατομικευμένα πακέτα διακοπών, προσαρμοσμένα αυστηρά στις απαιτήσεις και στις ανάγκες του πελάτη, έχουν ιδιαίτερη ζήτηση στους κύκλους των πολύ εύπορων ανθρώπων.

Τι είναι αυτό που κάνει τους πελάτες σας να αναζητούν εξατομικευμένες, ειδικά σχεδιασμένες γι’ αυτούς διακοπές;

Τo γεγονός ότι αναζητούν μοναδικές εμπειρίες. Η δουλειά μας στο Quintessentially είναι να ακούμε προσεκτικά τα μέλη μας, να έχουμε γνώση και αντίληψη των πραγματικών προσδοκιών τους από το ταξίδι, είτε ο στόχος τους είναι να ζήσουν μια περιπέτεια, είτε να γυμνάσουν το σώμα τους, είτε να περάσουν χρόνο με την οικογένειά τους, είτε να κλείσουν μια επιχειρηματική συμφωνία. Εκτός από αυτό, μέρος της δουλειάς μας είναι να τους εκπλήσσουμε και να τους ευχαριστούμε με τρόπους που δεν περιμένουν.

Η Quintessentially έχει διακριθεί από την τουριστική βιομηχανία με σημαντικά βραβεία. Τι ήταν αυτό που σας έκανε να ξεχωρίσετε;

Η εταιρεία διαθέτει διάφορους τομείς – ένας από τους σημαντικότερους είναι το ταξιδιωτικό τμήμα της, το Quintessentially Travel. Διατηρούμε εξαιρετικές σχέσεις με κορυφαίους προμηθευτές της αγοράς, τις οποίες αξιοποιούμε για να δημιουργούμε συναρπαστικά πακέτα διακοπών. Πολλά από τα μέλη μας είναι πολυάσχολοι άνθρωποι, που δεν έχουν χρόνο να ασχοληθούν με τις λεπτομέρειες του ημερήσιου προγράμματός τους. Το αναλαμβάνουμε, λοιπόν, εμείς και τους παραδίδουμε μια άψογη και ολοκληρωμένη πρόταση. Για το λόγο αυτό έχουμε αποσπάσει τα βραβεία μας.

Πώς σας βρίσκουν οι πελάτες σας;

Δεν κάνουμε διαφήμιση, διατηρούμε χαμηλό προφίλ. Εχουμε γραφεία ανά τον κόσμο με πολυετή παρουσία, τα οποία είναι γνωστά και γίνονται ακόμη πιο γνωστά από στόμα σε στόμα. Αυτός είναι, εξάλλου, ο καλύτερος τρόπος να σε συστήσει κανείς. Τα μικρότερα γραφεία είτε διοργανώνουν εκδηλώσεις για να προσελκύσουν εν δυνάμει μέλη, είτε δίνουν το «παρών» σε events ώστε να στοχεύσουν συγκεκριμένους τομείς της αγοράς, είτε αξιοποιούν
το παγκόσμιο δίκτυό μας.

Θεωρείτε ότι ο πολυτελής τουρισμός είναι μια νέα τάση, που θα επηρεάσει τον τρόπο που ταξιδεύουν οι άνθρωποι;

Στα 16 χρόνια λειτουργίας μας, τα ταξίδια είχαν πάντα θέση στις κατηγορίες υπηρεσιών με τη μεγαλύτερη ζήτηση παγκοσμίως. Παρότι ο τουρισμός πολυτελείας δεν είναι νέα τάση, έχει αλλάξει τόσο ο τρόπος με τον οποίο ταξιδεύουν οι άνθρωποι όσο και το πού ξοδεύουν τα χρήματά τους. Και αυτό έχει φέρει τις εξατομικευμένες εμπειρίες διακοπών στο προσκήνιο.