ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H Yamaha XSR700 XTribute

xsr700t1
xsr700t2
Θέλοντας η Yamaha κατά κάποιο τρόπο να γιορτάσει το θρυλικό μοντέλο της XT500 αλλά και την τεράστια εμπορική επιτυχία που είχε από το 1976 που εμφανίστηκε ως το 1989, σχεδίασε μια διαφορετική και ρετρό εμφάνιση για το XSR 700 η οποία βασίζεται πάνω στο εμβληματικό XT500.
Για να θυμούνται οι παλαιότεροι και να μαθαίνουν οι νεότεροι το νέο XSR700 έρχεται με την κωδική ονομασία ΧΤribute ενώ και ο κωδικος χρώματος του ασημένιου ρεζερβουάρ έχει την ονομασία 1981!
 
ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥ ΚΑΤΣΙΜΠΑΡΟΥ
 
Ακόμα και το λογότυπο του νέου XΤribute έχει αντλήσει έμπνευση από το θρυλικό XT500.
 
Οι αλλαγές βέβαια δεν μένουν μόνο στην εμφάνιση καθώς «Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται τίμια»… 
 
Το νέο XTribute έρχεται με ένα μεγάλο εντουράδικο τιμόνι, με φαρδύτερα μαρσπιέ, με μια επίπεδη σέλα η οποία πλησιάζει κατά πολύ αυτή του XT 500, με μαύρες φυσούνες μπροστά στα καλάμια και με αλλαγμένα φλας για να θυμίζει κατά πολύ το στυλ του XT ενώ μόνη παραφωνία είναι οι χυτές 10μπρατσες χρυσές ζάντες του.
Την όλη Scrambler εικόνα του συμπληρώνουν τα ελαστικά της Pirelli MT60RS με πέλμα έτοιμο να πατήσει σε εκτός δρόμου διαδρομές.
 
Στην καρδιά του XSR700 XTribute βρίσκεται ο γνωστός δικύλινδρος “crossplane” κινητήρας των 689cc με απόδοση στους 75Hp, ο οποίος υπόσχεται  δυνατές επιδόσεις σε κάθε είδους τερέν!
 
Το κερασάκι στην τούρτα έρχεται από την προαιρετική εξάτμιση της Akrapovic που μπορεί να τοποθετήθει ψηλά στην δεξιά μεριά της μοτοσυκλέτας και η οποία συμπληρώνει την όλη retro εμφάνιση της.
 
Το Yamaha XTribute θα είναι διαθέσιμο στην χώρα μας περίπου στα τέλη Μαΐου.