ΣΤΙΛ

J. Crew goes to London

J. Crew goes to London

ΜΕ ΕΝΑ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ
ΤΗΝ ΔΟΥΚΙΣΣΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΠΡΙΤΖ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΟΥΙΛΙΑΜ ΝΤΥΜΕΝΟΥΣ ΜΕ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ J. CREW, ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ BLOOMBERG
BUSINESSWEEK ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΞΟΡΚΙΣΕΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ
ΠΡΩΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΦΙΡΜΑΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

j-crew-goes-to-london0

Η φίρμα J. Crew δεν είναι καινούργια. Ομως η ανάληψη της
δημιουργικής διεύθυνσης από τη σχεδιάστρια Τζένα Λάιονς πριν από
μερικά χρόνια εκτόξευσε την αξία των μετοχών της στα ύψη. Ο λόγος;
Τα preppy ρούχα και αξεσουάρ τα οποία συνιστούσαν τον κορμό της
συλλογής έδωσαν τη θέση τους σε πιο funky κομμάτια, σε έντονα
χρώματα, τα οποία κατέκτησαν το κοινό των νέων σοφιστικέ
επαγγελματιών που ήθελε να αποστασιοποιηθεί από το κολεγιακό στυλ
της Νέας Αγγλίας.

Η νέες, φαντασμαγορικές συλλογές της J. Crew απέκτησαν
σύντομα φανατικούς φίλους και στην Ευρώπη, ιδιαίτερα μετά από την
«ενθρόνιση» της Μισέλ Ομπάμα, πιστής πελάτισσας της φίρμας, στον
Λευκό Οίκο. Και δεν ήταν λίγοι εκείνοι που υποστήριζαν ότι ο
πραγματικός «πολιτισμός» θα έρθει στην Ευρώπη με τα εγκαίνια του
πρώτου καταστήματος J. Crew.

Τα οποία εγκαίνια έγιναν. Το κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του
πριν από λίγες ημέρες στη Regent Street γεμίζοντας τους Λονδρέζους
προσδοκίες. Επιτέλους το new american way στην πόλη τους. Ομως τις
ελπίδες διαδέχτηκε η οργή. Κατά 50-60% ακριβότερα πωλούνται τα J.
Crew στη Μεγάλη Βρετανία -μάλιστα αυτοί που συνέκριναν τις τιμές
στα ράφια με εκείνες στον σάιτ της φίρμας ισχυρίζονται ότι οι
υπεύθυνοι αντικατέστησαν σε πολλές περιπτώσεις το σήμα του δολαρίου
με εκείνο της λίρας. Και για να κάνει τα πράγματα ακόμα χειρότερα,
η Τζένα Λάιονς δήλωσε στο
http://www.businessweek.com/articles/2013-11-27/j-dot-crew-in-britain-fashion-brand-takes-american-style-global»
l «p4» n _blankBloomberg Businessweek, το έγκριτο αμερικανικό
οικονομικό περιοδικό, ότι η διαφορά στις τιμές οφείλεται στην
ανικανότητα των Αγγλων πωλητών που χρειάστηκε να μετεκπαιδευτούν
από Αμερικανούς συναδέλφους τους. Στην παραπάνω δήλωση αξίζει να
προσθέσει κανείς και το σχόλιο που έκανε ο διευθύνων σύμβουλος της
εταιρείας Μίκι Ντρέχλερ: «Το άνοιγμα καταστημάτων εκτός Αμερικής θα
βοηθήσει την εγχώρια κατανάλωση. Οι πελάτες θα ψωνίζουν ακόμα
περισσότερο όταν θα βρίσκονται εδώ αφού τα πάντα θα είναι
φθηνότερα» δήλωσε το υψηλόβαθμο στέλεχος και έκανε τους Βρετανούς
θηρία.

Ετσι, με αυτά και μ’ εκείνα, η «απόβαση» της J. Crew στα
βρετανικά παράλια ενδέχεται να καταλήξει σε πανωλεθρία. Το μόνο που
θα μπορούσε να σώσει τα πράγματα είναι μια επίσκεψη του βασιλικού
ζεύγους στο μαγαζί -ό,τι φοράει η Κέιτ γίνεται χρυσός όπως όλοι
γνωρίζουμε. Την στρατηγική αυτή προτείνει και το
http://www.businessweek.com/articles/2013-11-27/j-dot-crew-in-britain-fashion-brand-takes-american-style-global»
l «p4» n _blankBloomberg Businessweek με το εξώφυλλό του που
παρουσιάζει, με τη βοήθεια του photoshop, την Κέιτ και τον Ουίλιαμ
ντυμένους από την κορυφή μέχρι τα νύχια με ρούχα και αξεσουάρ J.
Crew. Μένει να δούμε αν οι ευχές του θα βγουν αληθινές.