ΣΤΙΛ

Οι 10 τροφές για αποτελεσματική προστασία από τον ήλιο

Οι 10 τροφές για αποτελεσματική προστασία από τον ήλιο

Ο ήλιος έχει αρχίσει και καίει πιο έντονα και οι αντηλιακές κρέμες είναι απαραίτητες σε κάθε σου έξοδο. Εκτός όμως από τις κρέμες που κυκλοφορούν στην αγορά, για να προστατευθείς από τον ήλιο,  η λύση βρίσκεται στο διαιτολόγιό σου.

Αυτές είναι οι 10 τροφές που σύμφωνα με τις έρευνες τα τελευταία χρόνια λειτουργούν σαν φυσική ασπίδα από τον ήλιο, προστατεύοντάς μας από τα εγκαύματα και την γήρανση.

Μαύρη Σοκολάτα:
Η μαύρη σοκολάτα, εκτός από αγαπημένο γλύκισμα μικρών και μεγάλων, είναι μια αποτελεσματική ασπίδα κατά του ήλιου. Και αυτό διότι περιέχει φαινόλες και κατεχίνες, δυο αντιοξειδωτικές ουσίες που προστατεύουν από εγκαύματα. Ένα κομμάτι την ημέρα, αρκεί.

Ντομάτες:
Οι ντομάτες προστατεύουν το δέρμα από εγκαύματα, καθώς περιέχουν ουσίες που  εμποδίζουν τη γήρανση του δέρματος. Για καλύτερα αποτελέσματα κατανάλωσέ τες ωμές.

Πράσινο Τσάι:
Το πράσινο τσάι εκτός του ότι τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, ενεργοποιεί το μεταβολισμό, καθαρίζει το δέρμα, και βοηθά στην ανακούφιση από εγκαύματα. Με 2 φλιτζάνια την ημέρα, θα δεις αποτελέσματα.

Κόκκινες Πιπεριές:
Οι κόκκινες πιπεριές περιέχουν μία ουσία, που μειώνει την καταστροφή του δέρματος από τις ακτίνες του ήλιου, και ταυτόχρονα περιορίζονται οι φλεγμονές του δέρματος που σχετίζονται με αυτόν.

Σκόρδο:
Το σκόρδο όχι μόνο βοηθά  στην αποτοξίνωση και στη μείωση της δυσπεψίας, αλλά προστατεύει το δέρμα από τη γήρανση που προκαλεί η ακτινοβολία UV. Περιέχει αντιοξειδωτικές ουσίες και έχει θεραπευτικές ικανότητες που μάχονται τις ελεύθερες ρίζες που εισέρχονται στο σώμα λόγω του ήλιου.

Χυμός αλόης:
Η αλόη είναι γνωστό πως ανακουφίζει από εγκαύματα και λειαίνει τις ρυτίδες. Σε μορφή ροφήματος έχει εκπληκτικές ικανότητες! Θεραπεύει τους κατεστραμμένους ιστούς και τα κύτταρα της επιδερμίδας, και μάλιστα είναι ιδιαίτερα γευστική.

Ελαιόλαδο:
Οι αντιοξειδωτικές ιδιότητες του ελαιολάδου βοηθούν στην προστασία από τον ήλιο και μειώνουν  την ερυθρότητα του δέρματος μετά την έκθεση στον ήλιο κατά 35%.

Ρόδια:
Οι σπόροι ροδιού περιέχουν πολυφαινόλες που προστατεύουν το δέρμα από τις ακτίνες UVA και UVB.

Εσπεριδοειδή:
Τα εσπεριδοειδή όπως τα πορτοκάλια και τα grapefruit περιέχουν συστατικά που προστατεύουν τα κύτταρα του δέρματος, γι’ αυτό και χρησιμοποιούνται συχνά και στα καλλυντικά μας.

Καρότα:
Τα καρότα βοηθούν στην προστασία από εγκαύματα χάρη στις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες. Κατανάλωσέ τα ωμά ή σε μορφή χυμού μαζί με άλλα φρούτα.