ΣΤΙΛ

Αδυνάτισε τρώγοντας

Αδυνάτισε τρώγοντας

Είσαι κι εσύ από εκείνες που νομίζουν πως αδυνάτισμα ισούται με βασανιστικά άδειο στομάχι ή άνοστα φαγητά; Ήρθε η ώρα να αναθεωρήσεις! Τα καλά νέα είναι πως υπάρχουν πολλές τροφές που μπορούν να σε βοηθήσουν να κάψεις θερμίδες και να χάσεις κιλά, οπότε δεν θα χρειαστεί να πεινάσεις. Τα ακόμα καλύτερα νέα όμως, είναι πως κάποια από αυτά τα φαγητά είναι πεντανόστιμα και με καταπληκτικά οφέλη για την υγεία.

Δοκίμασε να προσθέσεις μερικές από αυτές τις λιχουδιές στη καθημερινή σου διατροφή και μην ξεχνάς να τις εναλλάσσεις για περισσότερη ποικιλία. Φυσικά μην παραλείπεις την συστηματική άσκηση που θα σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες αλλά και να καλυτερεύσεις την φυσική σου κατάσταση.
Χωρίς άλλες καθυστερήσεις λοιπόν σου παρουσιάζουμε μερικές τροφές που θα σε βοηθήσουν να κάψεις περισσότερες θερμίδες και να αδυνατήσεις.

Γκρέιπφρουτ: Εκτός του ότι επιταχύνει το μεταβολισμό σου, βοηθώντας σε να κάψεις περισσότερες θερμίδες, αυτό το δροσερό φρούτο θα σε κάνει να νιώσεις πιο χορτάτη πιο γρήγορα και με λιγότερες θερμίδες. Μπορείς να το πιείς σε φυσικό χυμό, να το προσθέσεις στη φρουτοσαλάτα ή το  smoothie σου.

Σέλινο: Το μυστικό του είναι απλό: περιέχει λίγες θερμίδες και βοηθάει τον οργανισμό σου να χάσει περισσότερες. Χρησιμοποίησέ το σαν συνοδευτικό στο μεσημεριανό ή την σαλάτα σου.

Δημητριακά ολικής άλεσης: Οι μελέτες δείχνουν πως τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι πιο υγιεινά απ’ τα επεξεργασμένα δημητριακά και μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων ασθενειών. Συν τοις άλλοις, δεδομένου πως ο οργανισμός χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να τα αφομοιώσει, δεν πρόκειται να πεινάσεις για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα.

Πράσινο τσάι: Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, το πράσινο τσάι αυξάνει το μεταβολισμό σου και βοηθά να χάσεις βάρος γρηγορότερα. Κάνε ένα δώρο στο σώμα σου λοιπόν, και απόλαυσε ένα φλιτζάνι αρωματικό πράσινο τσάι.

Ωμέγα 3: Έχει αποδειχθεί επιστημονικά πως τα ωμέγα-3 λειτουργούν ως ρυθμιστές του μεταβολισμού, επηρεάζοντας το πόσο γρήγορα καίγεται το λίπος. Θα το βρεις σε τροφές όπως ψάρια (τόνο, ρέγκα και κυρίως σολομό) ή σε συμπληρώματα διατροφής.

Καφές: Μια δόση καφεΐνης αυξάνει τους παλμούς της καρδιάς, αυξάνοντας και την ταχύτητα που ο οργανισμός καίει θερμίδες. Όμως τα ευεργετικά οφέλη του επισκιάζονται από τα πρόσθετα ζάχαρης και κρέμας, γι’ αυτό δοκίμασε να πίνεις τον καφέ σου σκέτο, ή να αντικαταστήσεις τη ζάχαρη με κανέλα.

Αβοκάντο: Εκτός του ότι επιταχύνει το μεταβολισμό, το αβοκάντο έχει θαυμάσια οφέλη για την υγεία, μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης ασθενειών, ενώ παράλληλα κάνει καλό στα μάτια και τα μαλλιά. Μπορείς να το προσθέσεις στη σαλάτα ή το πρωινό σου, ή σε smoothie προσθέτοντας κανέλα και γάλα καρύδας.

Καυτερά φαγητά: Είτε είναι πιπέρι καγιέν είτε κάποια καυτερή σάλτσα, κάθε τι το πικάντικο ανήκει στην ομάδα τροφών που βοηθούν τον οργανισμό σου να κάψει θερμίδες γρηγορότερα, χωρίς να τον επιβαρύνει με περισσότερες.