ΣΤΙΛ

Τρία λάθη που κάνεις και σαμποτάρεις την δίαιτά σου

Τρία λάθη που κάνεις και σαμποτάρεις την δίαιτά σου

Όσο κι αν προσέχεις την διατροφή σου, πολλές φορές δεν βλέπεις αλλαγή στη ζυγαριά σου. Αυτά είναι τα τρία πιο συχνά λάθη που κάνεις και σαμποτάρεις την δίαιτά σου.

Δεν πίνεις νερό
Ένα κόλπο για να δεις διαφορά στο νούμερο του τζιν σου είναι να πίνεις ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα. Το νερό βοηθά στην καταστολή της όρεξης μας και με αυτόν τον τρόπο τρώμε λιγότερο. Ειδικά το καλοκαίρι, που λόγω ζέστης χάνεις πολλά υγρά, μην ξεχνάς να έχεις συνεχώς μαζί σου ένα μπουκάλι νερό. Αν το αμελείς, υπάρχουν πολλές εφαρμογές για smartphone, που σου στέλνουν ειδοποίηση να πιεις νερό!

Κάνεις καθιστική ζωή
Κάνεις δουλειά γραφείου, οδηγείς αυτοκίνητο κι αγαπημένη σου συνήθεια όταν γυρνάς σπίτι είναι να κάθεσαι στον καναπές μπροστά στην τηλεόραση; Βάλε την άθληση στη ζωή σου, αντικατέστησε το αυτοκίνητο με το ποδήλατο ή τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ή κάνε συνήθεια το βραδινό περπάτημα για μισή ώρα. 

Αγχώνεσαι
Όταν αγχωνόμαστε ο οργανισμός εκκρίνει μια ορμόνη, ονομαζόμενη κορτιζόλη που δεν μας αφήνει να χάσουμε λίπος. Προσπάθησε με διάφορα tips να αντιμετωπίσεις το άγχος και θα δεις αποτελέσματα και στη ζυγαριά σου. Αυτές είναι οι 5 ατάκες που λες στον εαυτό σου και ευθύνονται για το άγχος. Διάβασέ τες, εδώ.