ΣΤΙΛ

Rihanna: Ετοιμάζεται να χτίσει τη δική της αυτοκρατορία στη μόδα

riri

Μοιάζει με μία τόσο προφανή εξέλιξη που σχεδόν δεν είναι και πολύ μεγάλο νέο πως η Rihanna αποφάσισε να δημιουργήσει το δικό της brand στον χώρο της μόδας και της ομορφιάς. Η διάσημη τραγουδίστρια -με τα άπειρα εξώφυλλα στη «Βίβλο της μόδας», τη Vogue, και το βραβείο του fashion icon από το CFDA– έχει στο παρελθόν συνεργαστεί με μεγάλους οίκους μόδας και διάσημες επωνυμίες ρούχων, και έχει συνδέσει το όνομά της με πολλά από τα προϊόντα τους.

Ό,τι διαφημίζει γίνεται ανάρπαστο, ό,τι έχει το όνομά της γίνεται μόδα και οι θαυμαστές της θέλουν να το αποκτήσουν, όπως συνέβη με τη σειρά καλλυντικών που λάνσαρε για τη Mac και την collection που υπέργραψε σε συνεργασία με τη River Island. Οι σειρές των αρωμάτων της (Rogue, Rebelle, Reb'l Fleur, Nude) διαδέχονται η μία την άλλη και σε λίγο καιρό θα παρουσιαστεί το έκτο προϊόν στην αγορά- αυτή τη φορά για άνδρες.

Έτσι, λοιπόν, όταν κυκλοφόρησαν τα νέα πως έχει καταφέρει με την ομάδα της να κατοχυρώσει την επωνυμία Fenty –δηλαδή το επίθετό της- για ρούχα, εσώρουχα, αξεσουάρ και προϊόντα ομορφιάς, κανείς δεν φάνηκε να εκπλήσσεται. Ήταν σχεδόν αναμενόμενο. Γιατί η Rihanna συνδέεται με τη μόδα με τον δικό της μοναδικό τρόπο.

Το ερώτημα βεβαίως που τίθεται είναι για το στιλ της σειράς που θα λανσάρει η 26χρονη σταρ από τα Μπαρμπάντος, αφού μάλλον δεν θα προσπαθήσει να ανταγωνιστεί μεγάλους οίκους, αλλά θα επιλέξει στοιχεία που θα ταιριάζουν στο προσωπικό της γούστο.

Κι αν πολλοί σκέφτονται πως πολλές διάσημες, όπως η Jennifer Lopez, η Britney Spears και η Paris Hilton, έχουν προσπαθήσει στο παρελθόν να εδραιωθούν (και) στον χώρο της μόδας με τα αποτελέσματα για άλλες να είναι θετικά, ενώ για κάποιες άλλες όχι , μένει να δούμε μέχρι που θα φτάσει η Rihanna και αν τελικά καταφέρει να χτίσει τη δική της αυτοκρατορία. 

Επιμέλεια: Ειρήνη Σιδέρη