ΣΤΙΛ

Cara Delevingne: Γυμνή στην καμπάνια του “Black Orchid”

spl628583_002--2
article-2730455-20acba9700000578-940_634x458--2

Στη δεκαετία του ’90, η Linda Evangelista μπορούσε να προκαλεί μικρές "ηλεκτροπληξίες" με δηλώσεις του τύπου «δεν σηκώνομαι από το κρεβάτι μου για λιγότερα από 10.000 δολάρια».

Στο σήμερα, top-models όπως η Cara Delevingne δεν χρειάζεται να ξεστομίζουν τέτοιες υπερβολές ούτε να επαίρονται για τις αστρονομικές αμοιβές τους.

Αρκεί μία γυμνή φωτογράφιση, για λογαριασμό του Tom Ford, λόγου χάριν και ένα ατμοσφαιρικό concept για την καμπάνια του νέου αρώματος του οίκου, με την υπογραφή του super star της φωτογραφίας, Mario Sorrenti, για να αναρωτιούνται οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ της μόδας για το πόσο να κόστισε το «ναι» της Delevingne σ’ αυτή την πρόκληση.

Βέβαια, αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που η 22χρονη δεχόταν να φωτογραφηθεί γυμνή. Είχε προηγηθεί η συνεργασία της με τον Marc Jacobs και για την καμπάνια υπέρ της πρόληψης από τον καρκίνο του δέρματος, μία δουλειά που της «επέτρεψε» να φιγουράρει στη λίστα Forbes, ως ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα.

Όσο για το τι χρειάστηκε η Delevingne για τη φωτογράφιση του διάσημου αρώματος “Black Orchid” του Tom Ford (εκτός από μια γυμνή αισθησιακή πόζα); Μαύρο βερνίκι νυχιών, «σκοτεινό» μακιγιάζ, μερικές μωβ ορχιδέες σκορπισμένες γύρω της και ένα μπουκάλι του διάσημου αρώματος στο αριστερό της χέρι. 

Ας σημειωθεί ότι – παρά τις φήμες που τη θέλουν άγρια, σνομπ και «δύσκολη» στις συνεργασίες της – η 22χρονη αυτόν τον Σεπτέμβριο θα «μοιραστεί» το εξώφυλλο της “Vogue” με άλλες 8 νεαρές κυρίες της μόδας: τη Joan Smalls, την Karlie Kloss, την Arizona Muse, την Edie Campbell, την Imaan Hammam, τη Fei Fei Sun, τη Vanessa Axente και την Andreea Diaconu.

Με τίτλο “Instagirls” η “Vogue” Σεπτεμβρίου εστιάζει στο πώς η σχέση των συγκεκριμένων μοντέλων με το Instagram έχει εκτινάξει την πορεία τους στον χώρο της μόδας,  με αμοιβές και διαδρομή που ούτε η Evangelista δεν θα μπορούσε να ονειρευτεί…

Επιμέλεια: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ