ΣΤΙΛ

Με το πάτημα ενός κουμπιού

Με το πάτημα

ενός κουμπιού

ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ
ΤΗΝ «ΠΑΣΑΡΕΛΑ» ΤΩΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΣΙΡΙΑΛ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΩΝ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΩΝ. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΙΟ ΠΡΟΣΙΤΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

me-to-patima-enos-koympioy0

Οι τηλεοπτικές σειρές ήταν ανέκαθεν προνομιακό πεδίο για την
προβολή lifestyle αγαθών, όπως ρούχα, αξεσουάρ και καλλυντικά. Μόνο
ένα μειονέκτημα υπήρχε: η χρονική απόσταση που χωρίζει την κρίσιμη
σεκάνς στην οποία η Μπλέικ Λάιβλι κρατάει μια συγκεκριμένη τσάντα
και την έξοδό μας για ψώνια. Μια χρονική απόσταση που λειτουργεί
συχνά αποτρεπτικά για τις περιττές αγορές, ενώ παράλληλα επιτρέπει
στον εγκέφαλό μας να δεχτεί και άλλα, ανταγωνιστικά, καταναλωτικά
ερεθίσματα.

Το χάσμα φαίνεται ότι γεφυρώνεται. Το περιοδικό Glamour -η
αμερικανική έκδοση- προχώρησε στην παραγωγή μιας πρωτότυπης σειράς
επεισοδίων διάρκειας 10 – 12 λεπτών με τον τίτλο «Glamour Girls». Η
σειρά, την οποία μπορούν να δουν οι κάτοχοι iPad, επιτρέπει στους
θεατές να σταματούν τη ροή της ιστορίας, για να αγοράσουν τα ρούχα
που φορούν οι πρωταγωνίστριες απευθείας από το

www.gap.com
με το μίνιμουμ του κόπου. Το μόνο πρόβλημα; Μέχρι στιγμής η
ανταπόκριση των υποψήφιων θεατών είναι ισχνή: μόνο 4.600 έδειξαν
ενδιαφέρον, νούμερο ανάξιο λόγου σε σύγκριση με τα 2,3 εκατομμύρια
αντίτυπα που το περιοδικό πουλάει μηνιαίως.