ΣΤΙΛ

An Italian dream

An Italian dream

Ο ΧΟΡΟΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΣΕ
ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ MARKETING. ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΑ, Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ TOD’S
ΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΣΚΑΛΑΣ ΤΟΥ ΜΙΛΑΝΟΥ ΕΠΙΣΦΡΑΓΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΕΝΑ VIDEO,
ΟΠΟΥ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΧΟΡΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΣΗΜΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

an-italian-dream0

Τέχνη είναι η ειδικευμένη εργασία του χειρώνακτα. Τέχνη είναι
και ο χορός. Το χάσμα ανάμεσα στην «υψηλή» τέχνη και την
παραδοσιακή τεχνογνωσία επιχειρεί να γεφυρώσει ο οίκος Tod’s μέσα
από τη συνεργασία του με το Θέατρο της Σκάλας του Μιλάνου. Μια
συνεργασία που θα αποφέρει στη γνωστή μάρκα δερμάτινων ειδών το
κύρος που επιθυμεί, ενώ στο ταμείο του ιστορικού θεάτρου θα
εισρεύσουν περίπου δύο εκατομμύρια ευρώ, ποσό διόλου ευκαταφρόνητο
και απόλυτα αναγκαίο. Kαι για την επισφράγιση του πράγματος, οι
χορευτές του διάσημου συγκροτήματος πρωταγωνιστούν στο video με
τίτλο «An Italian Dream» δίπλα στους τεχνίτες των εργαστηρίων της
Tod’s. Η συνεργασία, η πρώτη σε τέτοια έκταση, φαίνεται ότι θα βρει
μιμητές. Κατ’ αρχάς, γιατί οι οίκοι πολυτελείας αγωνίζονται πλέον
για να πείσουν την κορεσμένη αγορά για τη μοναδικότητα των
προϊόντων τους. Και, κατά δεύτερον, επειδή οι μεγάλοι πολιτιστικοί
οργανισμοί βρίσκονται σε δεινή οικονομική θέση και πλέον
αντιμετωπίζουν με κατανόηση(!) τις απαιτήσεις των εμπορικών οίκων
για προβολή μέσα στους ιστορικούς χώρους, ακόμα και μέσω του
καλλιτεχνικού έργου.