ΣΤΙΛ

Body Language

Body Language

ΜΕΤΑ ΤΑ ΣΦΙΧΤΑ ΣΙΝΙΟΝ ΚΑΙ ΤΙΣ
ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ, ΤΑ ΚΟΡΜΑΚΙΑ ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΤΙΓΜΕΣ ΔΟΞΑΣ ΣΤΟΝ ΑΠΟΗΧΟ
ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΤΟΥ «ΜΑΥΡΟΥ ΚΥΚΝΟΥ»

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

body-language0

Ηταν εκ των ων ουκ άνευ κάθε γυναικείας γκαρνταρόμπας τη
δεκαετίας του ’80. Από ελαστική δαντέλα, σε στυλ εσώρουχου,
βαμβακερά, ακόμη και τύπου ζιβάγκο, τα κορμάκια αγκάλιαζαν σφιχτά
τη σιλουέτα, αποκαλύπτοντας τη γυμνή αλήθεια μέχρι το τελευταίο
γραμμάριο. Και, επιπλέον, έκαναν κάθε επίσκεψη στην τουαλέτα
πραγματική σπαζοκεφαλιά.

Τώρα, όμως, επιστρέφουν «για να βασανίσουν μια νέα γενιά, που
δεν θυμάται τα μειονεκτήματα του συγκεκριμένου ρούχου», όπως
σημειώνει η δημοσιογράφος Σούζι Μέζουρ στον κυριακάτικο
Independent. Σύμφωνα με την ίδια, οι πωλήσεις αποτελούν επαρκή
ένδειξη για το ανανεωμένο ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού.
Ιδιαίτερα, οι πωλήσεις που σημειώνουν οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής,
όπως το Marks & Spencer, το River Island και ο διαδικτυακός
Asos.

Η αρχή έγινε, βέβαια, με τις disco glamorous εμφανίσεις της
Lady Gaga, της Rihanna και της Beyonce. Στη συνέχεια, ο «Μαύρος
Κύκνος» πρόβαλε μια πιο κομψή εκδοχή της ίδιας τάσης. Ακολούθησαν
όλοι οι μεγάλοι οίκοι: Lanvin, Chloé, Donna Karan – η μεγάλη κυρία
της αμερικάνικης μόδας, άλλωστε, είναι η πρώτη που ανέδειξε τα
κορμάκια το ’80. Και, φυσικά, τα μεγάλα brand εσωρούχων, με πρώτη
και καλύτερη την Wolford.

Φυσικά, υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές ανάμεσα στο τότε και το
τώρα. Κατ’ αρχάς, τα υλικά. Τα τεχνολογικά προηγμένα υφάσματα που
χρησιμοποιούνται πια επιτρέπουν στα κορμάκια να λειτουργούν και σαν
κορσέδες – εν ολίγοις σφίγγουν και λεπταίνουν τη σιλουέτα σε όλα τα
επίμαχα σημεία. Επίσης, ο τρόπος με τον οποίο φοριούνται: Μόνα τους
ή -για τις πιο τολμηρές- πάνω από άλλα ρούχα. Ακόμη και η φόρμα
τους: Από εφαρμοστά και super sexy έως χαλαρά – πιο πολύ ρούχα, με
την κλασική έννοια, παρά κορμάκια χορού.