ΣΤΙΛ

Τα editorial μόδας ζωντανεύουν

Τα editorial μόδας

ζωντανεύουν

ΟΙ ΛΕΖΑΝΤΕΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΑΚΙΝΗΤΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΛΛΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ
ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΤΟ INTERNET

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

ta-editorial-modas-zontaneyoyn0

Οι στατικές εικόνες των editorial μόδας ίσως σύντομα να είναι
passé. Eνα νέο πρόγραμμα ονόματι Pokeware δίνει τη δυνατότητα σε
διαχειριστές διαδικτυακών βίντεο να προσθέτουν λεζάντες στο
περιεχόμενό τους, ώστε ο χρήστης να βλέπει πληροφορίες για τα ρούχα
ή τα αξεσουάρ που τον ενδιαφέρουν, κάνοντας «κλικ» πάνω τους. Το
βρετανικό περιοδικό «Dazed & Confused» το χρησιμοποίησε ήδη στο
διαφημιστικό τρέιλερ του τεύχος Μαρτίου. «Στην τυπωμένη σελίδα ενός
περιοδικού υπάρχει μια λεζάντα που λέει στον καταναλωτή τι φοράει
το μοντέλο και, κάποιες φορές, πόσο κοστίζει ή πού μπορείς να το
βρεις. Το “Dazed” έκανε ακριβώς το ίδιο πράγμα, μόνο που το
περιεχόμενο ήταν βίντεο και μέσο το διαδίκτυο», εξηγεί εκπρόσωπος
της αμερικανικής εταιρείας που πατεντάρισε το Pokeware. Στόχος των
δημιουργών του προγράμματος είναι να μειώσουν την απόσταση ανάμεσα
στα προϊόντα που παρουσιάζονται σε ένα διαδικτυακό φιλμ και στους
θεατές-καταναλωτές. Σε παρόμοια λογική, η Clikthrough δίνει την
ευκαιρία στους θεατές ενός βιντεοκλίπ να αγοράσουν τα ρούχα που
εμφανίζονται σε αυτό, ενώ η Conciseclick δημιουργεί διαδραστικά
βίντεο για εταιρείες όπως η Estée Lauder. Μπορούμε ήδη να
φανταστούμε τις κινηματογραφικές femmes fatales του μέλλοντος σαν
κινούμενες κούκλες βιτρίνας γεμάτες ψηφιακά ταμπελάκια. Όνειρο ή
εφιάλτης; Εξαρτάται από ποια σκοπιά θα το δεις… – Γωγώ
Καρκάνη