ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πρόταση 3 δισ. δολαρίων του Facebook απέρριψε το Snapchat

Πρόταση 3 δισ. δολαρίων του Facebook απέρριψε το Snapchat

Σύμφωνα με τη Wall Street Journal, ο δημιουργός της εφαρμογής θα
αποφασίσει το 2014 για τις επόμενες κινήσεις του.

Toυ Κώστα Δεληγιάννη

protasi-3-dis-dolarion-toy-facebook-aperripse-to-snapchat0

Πρόταση «τουλάχιστον 3 δισ. δολαρίων» του Facebook απέρριψε ο
23χρονος Evan Spiegel, δημιουργός της δημοφιλούς εφαρμογής Snapchat
και CEO της εταιρείας, σύμφωνα με τη Wall Street Journal. Όπως
αναφέρει η εφημερίδα, αν και οι εκπρόσωποι του κοινωνικού δικτύου
που προσέγγισαν τον Spiegel έδειξαν διατεθειμένοι να αυξήσουν ακόμη
περισσότερο την προσφορά τους, ο Spiegel ήταν αρνητικός.

Αν έκλεινε η συμφωνία, τότε θα ήταν η ακριβότερη εξαγορά που έκανε
ποτέ το Facebook, το οποίο πέρυσι απέκτησε το Instagram
καταβάλλοντας 1 δισ. δολάρια. Όπως αναφέρει η Wall Street Journal,
με την εξαγορά του Snapchat στόχος του κοινωνικού δικτύου ήταν όχι
μόνο να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την παρουσία του στα
smartphone, αλλά και να προσθέσει στο «οπλοστάσιό» του μια εφαρμογή
που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στους έφηβους.

Μετρώντας μόλις δύο χρόνια «ζωής», το Snapchat επιτρέπει την
ανταλλαγή γραπτών μηνυμάτων, φωτογραφιών και βίντεο, μέσω iPhone
και Android κινητά. Το σημαντικότερο πλεονέκτημά του είναι πως όλο
αυτό το υλικό «αυτοκαταστρέφεται», δηλαδή διαγράφεται αυτόματα λίγα
δευτερόλεπτα αφότου το δει ο παραλήπτης του.

Η εφαρμογή έχει κερδίσει τεράστια απήχηση τον τελευταίο καιρό –
σύμφωνα με τους δημιουργούς της, κάθε ημέρα χρησιμοποιείται για τη
διακίνηση 350 εκατομμυρίων αρχείων, κυρίως μεταξύ εφήβων. Αν και
συχνά το χρησιμοποιούν για να ανταλλάσσουν προκλητικές φωτογραφίες
(«sexting»), πολλοί ειδικοί θεωρούν ότι απαντά στην ολοένα
μεγαλύτερη ανάγκη που αισθάνονται οι χρήστες νεαρότερης ηλικίας,
για να προστατεύσουν την «ιντερνετική φήμη» τους.

Αυτός είναι ο λόγος που το Snapchat χρηματοδοτήθηκε τον Ιούνιο με
80 εκατ. από επενδυτές, οι οποίοι το αποτίμησαν τότε στα 800 εκατ.
δολάρια – παρόλο που προς το παρόν έχει μηδενικά έσοδα, καθώς δεν
«σερβίρει» καν διαφημίσεις. Απ’ ό,τι φαίνεται, πάντως, ο Spiegel
αισιοδοξεί πως η εφαρμογή θα αυξήσει ακόμη περισσότερο τον αριθμό
των χρηστών της τους επόμενους μήνες, αυξάνοντας έτσι ακόμη
περισσότερο την αξία της.

Έτσι, σύμφωνα με την εφημερίδα, ο 23χρονος CEO θα αποφασίσει μέσα
στο 2014 τις επόμενες κινήσεις του, επιλέγοντας είτε να πωλήσει το
Snapchat σε ακριβότερη τιμή, είτε να αναζητήσει χρηματοδότες που θα
επενδύσουν ακόμη περισσότερα χρήματα.