ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η «ανάσταση» της τηλεόρασης περνάει από τα social media


Η «ανάσταση» της τηλεόρασης περνάει από τα social media

i-anastasi-tis-tileorasis-pernaei-apo-ta-social-media0
Η τάση «Social TV», όπως αποκαλείται
χαρακτηριστικά, σχετίζεται με την χρήση του Facebook, του Twitter
και άλλων εφαρμογών σε κινητές συσκευές με τον παράλληλο σχολιασμό
τηλεοπτικών shows.

i-anastasi-tis-tileorasis-pernaei-apo-ta-social-media1


Οι νεαροί Βρετανοί είναι συμμέτοχοι σε μια νέα τάση που
συνδυάζει την τηλεόραση και τα social media· μια τάση που ενδέχεται
να έχει μακροχρόνιες συνέπειες για τον κόσμο της διαφήμισης και της
τηλεοπτικής βιομηχανίας. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε σε δείγμα
1.300 χρηστών κινητού τηλεφώνου (ηλικίας μέχρι 25 ετών), βρέθηκε
ότι πολλοί από αυτούς μιλούσαν σε φίλους τους για την εκπομπή που
παρακολουθούσαν.

Η τάση «Social TV», όπως αποκαλείται χαρακτηριστικά, σχετίζεται
με την χρήση του Facebook, του Twitter και άλλων εφαρμογών σε
κινητές συσκευές με τον παράλληλο σχολιασμό τηλεοπτικών shows.

«Μέχρι πριν 12 μήνες, η τηλεόραση αγκομαχούσε να προσελκύσει τα
νεανικά κοινά παρά την εμφάνιση ολοένα και περισσότερων καναλιών»,
λέει ο πρόεδρος της εταιρείας marketing Digital Clarity Reggie
James. H Digital Clarity, η εταιρεία που διεξήγαγε την έρευνα,
παρατηρεί ότι η «Social TV» έχει μετατρέψει τα τηλεοπτικά
προγράμματα σε online γεγονότα που χρειάζεται να τα παρακολουθήσεις
την ώρα που συμβαίνουν.

Στις ΗΠΑ περισσότερο από το 86% των χρηστών που μπαίνουν στο
Διαδίκτυο από κινητά, επικοινωνούν μεταξύ τους σε πραγματικό χρόνο
κατά τη διάρκεια εκπομπών. Την ίδια στιγμή, ένα μήνα πριν, το
τηλεοπτικό δίκτυο HBO έπαιξε ξανά την ταινία «Private Parts» του
Howard Stern με τον ίδιο τον Stern να σχολιάζει παράλληλα με την
εκπομπή. Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν κάθε προσδοκία ιδίως για μια
ταινία 14 ετών. Η επαναπροβολή στις ΗΠΑ κερδίζει έδαφος και στην
Βρετανία με τα νέα χαρακτηριστικά που έχει λάβει η συζήτηση
online.

«Αν και οι φίλοι μου βρίσκονται σε διαφορετικές πόλεις, είναι σα
να είμαστε όλοι γύρω από την τηλεόραση», λέει χαρακτηριστικά ένας
από τους ερωτώμενους. Σύμφωνα με την έρευνα της D.C. ο πιο
συνηθισμένος τρόπος επικοινωνίας, είναι από το Twitter (72%), το
Facebook (56%) και τις «κινητές» εφαρμογές (34%). To 62% των
χρηστών αρέσκεται σ’ έναν συνδυασμό των παραπάνω.

Το 34% απάντησε ότι η «μόδα» αυτή έχει πλάκα ενώ το 32% δήλωσε
ότι αυτό κάνει την τηλεόραση «πιο ενδιαφέρουσα». Το 42% αναφέρθηκε,
τέλος, στο στοιχείο της «κοινότητας».


www.kathimerini.gr με πληροφορίες από Reuters