ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

Αναξιόπιστος ΟΤΕ, οι εμπειρίες μου

Αναξιόπιστος ΟΤΕ, οι εμπειρίες μου

Κύριε διευθυντά
Δύο περιστατικά δείχνουν του λόγου το αληθές.

Τον Ιούλιο 2019 ήλθε ο ΟΤΕ στο σπίτι μου και έφερε καινούργιο ρούτερ. Το παλιό, όπως μου είπαν, το επέστρεψα στο κατάστημα Γερμανός Νέας Ερυθραίας. Ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι θα ενημερώσουν τον ΟΤΕ, δεν μου έδωσαν κανένα χαρτί παράδοσης του παλαιού ρούτερ.

Περιέργως στον επόμενο λογαριασμό, τέλος Αυγούστου 2019, υπήρχε χρέωση 44,69 ευρώ, λόγω μη επιστροφής VDSL! Επικοινώνησα με το 13888 διαμαρτυρόμενος και με διαβεβαίωσαν ότι θα το τακτοποιήσουν. Προς μεγαλύτερη έκπληξή μου και στον νέο λογαριασμό εκδόσεως Οκτωβρίου 2019 υπήρχε νέα χρέωση ίδιου ποσού για «μη επιστροφή»! Νέο τηλεφώνημα, νέα διαβεβαίωση ότι θα τακτοποιήσουν το λάθος τους. Επειδή καμία διόρθωση δεν γινόταν, πήγα δύο φορές στο κατάστημα ΟΤΕ στην Κηφισιά, στην οδό Παπαδιαμάντη, διαμαρτυρόμενος για την ταλαιπωρία που είχα υποστεί. Πάντα ζητούσαν συγγνώμη, λέγοντας ότι στον επόμενο λογαριασμό θα τακτοποιούσαν το λάθος τους. Ηρθε το πλήρωμα του χρόνου και επιτέλους στον λογαριασμό έκδοσης Ιουνίου 2020, κατάφεραν να διορθώσουν το λάθος τους ύστερα από 11 μήνες!

Επίσης, τέλος Νοεμβρίου 2019, στο κτίριο του ιατρείου μου εμφανίστηκε τεχνικό πρόβλημα και νέκρωσαν όλα τα τηλέφωνα. Ο ΟΤΕ κατάφερε να αποκαταστήσει τη βλάβη σε περίπου 20 ημέρες!

Στα παράπονά μας διαβεβαίωναν ότι θα αφαιρέσουν μέρος του παγίου από τον λογαριασμό στον επόμενο ή μεθεπόμενο τουλάχιστον. Εχουν εκδοθεί τρεις νέοι λογαριασμοί και καμία αφαίρεση δεν έκανε ο ΟΤΕ.

Στις αρκετές τηλεφωνικές μας ενοχλήσεις πάντα μας διαβεβαιώνουν ότι υπάρχει το αίτημά μας και στον επόμενο λογαριασμό θα δούμε την αφαίρεση παγίου που μας έχουν υποσχεθεί! Εως τώρα, Ιούνιος 2020, καμία αφαίρεση παγίου.

Τα ανωτέρω περιστατικά δείχνουν πως ο ΟΤΕ λειτουργεί πλημμελώς και ταλαιπωρεί όσους συναλλάσσονται μαζί του, δυστυχώς.

Δημητρης Γεωργαντας, Χειρουργός, Μαρούσι