ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρεμιέρα για λεωφορεία των ΚΤΕΛ

Πρεμιέρα για λεωφορεία των ΚΤΕΛ

Με ένταση ξεκίνησε η πρώτη ημέρα κυκλοφορίας των ΚΤΕΛ στους δρόμους της Αθήνας για την εκτέλεση αστικού συγκοινωνιακού έργου. Το σχέδιο ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών πέρασε στην επόμενη φάση του, καθώς τα ΚΤΕΛ ενσωματώθηκαν από χθες, μέσω της σύμπραξης με τον ΟΑΣΑ, στο δίκτυο δρομολογίων των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες). Ωστόσο, κατά την πρώτη χθεσινή ημέρα καταγράφηκαν προβλήματα στο αμαξοστάσιο των Θρακομακεδόνων, καθώς μερίδα συνδικαλιστών απέτρεψε την έξοδο ορισμένων ΚΤΕΛ από το αμαξοστάσιο. Η άτυπη απαγόρευση εξόδου διήρκεσε μία ώρα περίπου, ενώ στη συνέχεια τα λεωφορεία των ΟΣΥ και τα αντίστοιχα των ΚΤΕΛ συνέχισαν κανονικά τα προγραμματισμένα δρομολόγιά τους.

Μερίδα συνδικαλιστών των ΟΣΥ υποστηρίζει ότι τα οχήματα των ΚΤΕΛ δεν πληρούν τις προδιαγραφές των λεωφορείων των ΟΣΥ, ενώ κάνουν λόγο για προσπάθεια ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών μέσω της σύμπραξης με τα ΚΤΕΛ. Με επιστολή του ο γ.γ. Μεταφορών Ν. Σταθόπουλος διαβεβαίωσε ότι πρόκειται για μια προσωρινή ρύθμιση, η οποία έρχεται να καλύψει τα κενά των προηγούμενων ετών, ενώ σε καμία περίπτωση δεν απειλεί τον δημόσιο χαρακτήρα των ΜΜΜ της Αθήνας.

Οι πρώτες από τις 60 συνολικά γραμμές στις οποίες εκτελούν δρομολόγια τα νέα λεωφορεία των ΚΤΕΛ είναι οι «504: Θρακομακεδόνες – Σ.Σ. Δεκελείας – Κηφισιά» και «740: Ολυμπιακό Χωριό – ΣΚΑ – Αχαρναί – Αγ. Αννα». Αντίστοιχα, με τα οχήματα και τους οδηγούς που απελευθερώνονται από αυτές τις γραμμές, οι πρώτες από τις επιβαρυμένες γραμμές υψηλής επιβατικής κίνησης στο κέντρο της Αθήνας που ενισχύονται με επιπλέον δρομολόγια είναι οι: «732 Αγ. Φανούριος – Χαλκοκονδύλη», «Α8 Πολυτεχνείο – Ν. Ιωνία – Μαρούσι», «235: Ζωγράφου – Ακαδημία» και «220 – 221: Α. Ιλίσια – Ακαδημία».