ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δεν περνούν οι ώρες στο Μοναστηράκι…

3008sa6clock1

Εις μάτην κοιτάζουν προς το ρολόι του σταθμού στην πλατεία Μοναστηρακίου οι δεκάδες τουρίστες που λιάζονται με ένα παγωτό ανά χείρας αλλά και οι Αθηναίοι, που ανυπόμονα περιμένουν κάποιο ραντεβού να φανεί στην άκρη του δρόμου.

Το ρολόι του σταθμού έχει πεισματικά κολλήσει εδώ και δύο μήνες στις 12 ακριβώς, δίνοντας μοιραία άλλοθι σε όλους όσοι έχουν… αργήσει σε κάποια υποχρέωση.

Οι υπάλληλοι των ΗΣΑΠ, στο κτίριο του οποίου βρίσκεται εδώ και δεκαετίες τοποθετημένο το ρολόι, βρίσκονται σε αμηχανία. «Εχουμε ενημερώσει για τη βλάβη, αλλά ξέρετε δεν είναι ηλεκτρονικό ούτε συνδέεται με άλλα μηχανήματα του σταθμού», απαντούν ευγενικά.

Αντίστοιχη απορία εκφράζουν και στην τηλεφωνική γραμμή των ΗΣΑΠ με την οποία επικοινώνησαν πολίτες δυσαρεστημένοι με το εν λόγω θέαμα, σε μια πλατεία της οποίας η επισκεψιμότητα ειδικά φέτος το καλοκαίρι έπιασε «κόκκινο». «Συζητάμε για ένα σωρό λεπτομέρειες γύρω από τον εξωραϊσμό της Αθήνας ενόψει καλοκαιρινής περιόδου και παραλείπουμε τα ουσιώδη και εύκολα», αναφέρει στην «Κ» εργαζόμενος στο ιστορικό κέντρο της πόλης. «Ο μηχανισμός λειτουργίας είναι παλιός, ως εκ τούτου έχουμε παραγγείλει δορυφορικό μηχανισμό που θα τον συνδέσουμε εσωτερικά», απαντά στην «Κ» ο κ. Νίκος Παπαθανάσης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ). «Υπολογίζουμε ότι εντός Σεπτεμβρίου θα έχει διευθετηθεί το ζήτημα», διαβεβαιώνει ο κ. Παπαθανάσης.

Τα παράπονα, ωστόσο, των ανήσυχων πολιτών σε θέματα συγκοινωνιών δεν σταματούν στο σταματημένο ρολόι των ΗΣΑΠ. Εντονη αντίδραση προκάλεσε και το λεγόμενο θερινό ωράριο των συγκοινωνιών, που ίσχυσε ουσιαστικά την περίοδο υψηλής επισκεψιμότητας της πόλης, φέρνοντας πολύ ιδρώτα και εκνευρισμό στους εξυπηρετούμενους των συρμών. «Οκτώμισι το πρωί και στο μετρό δεν μπορείς να σταθείς, καθώς οι συρμοί περνούν ανά δεκάλεπτο σε ώρες αιχμής, εννοείται και αυτοί που συνδέουν με το αεροδρόμιο», ανέφερε στις αρχές Αυγούστου χρήστης στο Facebook. Η συζήτηση, ωστόσο, για τα καλώς ή κακώς κείμενα στις συγκοινωνίες, με αναρτήσεις από την καθημερινή ειδησεογραφία, παράπονα και φωτογραφίες επιβατών, είναι περισσότερο έντονη στο Τwitter, στον λογαριασμό @athenstransport.

Ιω. Φ.